צוות מדעני הדאטה של פייסבוק העולמית מגיע לישראל למפגש מיוחד

פייסבוק, מחקר ודאטה
פייסבוק, מחקר ודאטה

ביום שני הבא, תקיים פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, מפגש במיוחד במטה החברה ברוטשילד 22, במעמד בכירים מצוות ה-Core Data Science (הנדסת נתונים ומידע) של פייסבוק העולמית. בעולם שבו דאטה הופך למשאב היקר והנצרך ביותר, צוות האנליסטים ומומחי הדאטה של פייסבוק הם כנראה הרוקסטארס של העולם המודרני.

מתוך ההזמנה לאירוע
מתוך ההזמנה לאירוע

צוות ה-Core של פייסבוק שמנהלו הראשי אף לביקור מיוחד, עוסק במדע נתונים ואחראי למחקרים ולחדשנות מבוססת מידע שהינה הבסיס של הפעילות המסחרית של facebook. בין הנוכחים באירוע; איתן בקשי – חוקר ומדען בכיר בצוות של פייסבוק שמוביל את מחלקת האקספרימנטלית העיצובית של המחלקה, ישראל ניר – מדען נתונים ומהנדס תוכנה בפייסבוק, ניקולס שטייר – חוקר ומדען מי שעומד בראש מחלקת 'מדעני הנתונים' של פייסבוק העולמית.

ישראל ניר, פייסבוק: "אנחנו נארח אצלנו בפייסבוק שני אנשים מובילים מצוות Core Data Science וגם אני אתן הרצאה. ההרצאות יהיו טכניות למדי, אבל בהחלט לא משעממות. אם לא הייתי עובד בפייסבוק בוודאות הייתי בא לשמוע, ואני מקווה לראות את חלקכם שם".

המפגש יתקיים כאמור ביום שני ה-26 בספטמבר במטה חברת פייסבוק ישראל בשדרות רוטשילד 22 בתל אביב. לרישום ומידע נוסף הקליקו כאן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים