פייסבוק ישראל תקיים הערב את מסיבת החורף השנתית שלה

מסיבת חורף 2016 של פייסבוק ישראל
מסיבת חורף 2016 של פייסבוק ישראל

מי שלא שם לא קיים? חברת פייסבוק ישראל בהובלתה של המנכ"לית עדי סופר תאני, תקיים הערב בתל אביב את מסיבת החורף השנתית שלה (Facebook Winter Party) אליה הוזמנו נבחרים מהאייג'נסיז, פרסומאים ומפרסמים.

המסיבה תתקיים באולם 'בית השמחות' בדרך מנחם בגין 21 בתל אביב החל מהשעה 21:00, שעה לא אופיינית במיוחד עבור אירועי נטוורקינג. מה שמסמל שכנראה תצאו משם שיכורים ומרוצים. בתוכנית המון אלכוהול, אוכל, ריקודים ו"כיף" כך מבטיחים בפייסבוק ישראל.

זוהי המסיבה השנייה שפייסבוק ישראל מקיימת השנה למשרדי הפרסום. לפני מספר חודשים ערכה אירוע דומה עם מסיבת קיץ בכולי עלמא בתל אביב. בפייסבוק עובדים במרץ על רתימת משרדי הפרסום לקמפיינים ברשת החברתית וכאלו שמושתתים על כלי פרסום חדשים שפייסבוק משיקה.

כל המי ומי יהיו במסיבה של פייסבוק ישראל, אולם למזבלה נודע משיחות עם כמה אנשי פרסום ושיווק בכירים שלמרות הכול בפייסבוק ישראל פסחו על כמה מהם. אז במידה ואתם רוצים לקפוץ, הקליקו כאן לעמוד האירוע או שלחו מייל לפייסבוק בכתובת: [email protected]

משרד הפרסום המועדף על פייסבוק ישראל הוא באומן בר ריבנאי. לבאומן יש קשר אישי גם עם פייסבוק ישראל וגם עם גוגל ישראל, לאור תפקידו של אמיר אריאלי, בעברו בבאומן, שמשמש כיום כמנהל הקראייטיב של גוגל בישראל.

בבאומן אימצו את מגוון הטכנולוגיות שפייסבוק מציעה לקמפיינים ללקוחות המשרד, בהן שידורי הלייב של פייסבוק שנעשו עבור פריגת, סופר-פארם ומפרסמים נוספים, וכלי פרסום חדשים שפייסבוק השיקה באחרונה, כדוגמת פרסומת ורטיקל ראשונה עבור מותג הרכב פורד של דלק מוטורס, כך מדווח משה בנימין מאייס.

על המהלך של 'פורד', מסר מרקו מיקיאלי, ראש תחום משרדי פרסום בפייסבוק ישראל: "העמקת השימוש הקריאייטיבי בווידאו בקרב המפרסמים הישראליים, הובילה לשיתוף הפעולה החדשני עם באומן בר ריבנאי. המהלך מאפשר לפורד למקסם את יכולות הווידאו בפיד הפייסבוק באמצעות פיצוח יצירתי, לא רק של המסר אלא גם של הפורמט. בזכות עבודה משותפת של צוותי הקריאייטיב של באומן ושל פייסבוק פוצח השימוש בווידיאו וורטיקלי להעצמת המסרים והניצול המרבי של היצירתיות במדיום הגדול בישראל. בנוסף כחלק מהמהלך, חברנו לחברת המחקר Nielsen שתבדוק את השפעת הקמפיין על קהל היעד מבחינת היעדים העסקיים של פורד".

ג׳ונתן לאנג, מנהל הקריאטיב הראשי בבאומן בר ריבנאי מספר: "שיתוף הפעולה עם פייסבוק מאפשר למשרד להביא חדשנות קריאטיבית תוך שימוש לראשונה בישראל באחד הכלים המעניינים שהושקו לאחרונה. אין ספק כי היכולת לאמץ כלים חדשניים בצורה קריאטיבית היא אחת מהמשימות של משרדי הפרסום ומפרסמים. בעולם בו נוצרים כלים חדשים המעצימים את יכולות הקריאטיב אנו גאים להיות הראשונים לעשות שימוש בכלי בישראל יחד עם שותף כמו פייסבוק ולקוח כמו דלק מוטורס".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים