HPaparazzi

מזבלה

Blonde 2.0 (בלונד 2.0) בקמפיין פייסבוק חדש עבור HP ישראל. במסגרת הפעילות יתבקשו הגולשים להעלות תמונות פפראצי של עצמם עם מחשב נייד של המותג, כאשר המשתתפים יוכלו לזכות בסוף שבוע זוגי בפריז. קליק לאפליקציה בפייסבוק.

HPaparazzi
HPaparazzi
HPaparazzi
HPaparazzi

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. כנראה שעדיין חסרות לי כמה תובנות בסיסיות על הפסיכופתלוגיה של משתמשי הרשתות החברתיות. מי המופרע שהולך להצטלם בשביל להגדיל את המכירות של איזו חברה?

  2. [Comment ID #48948 Will Be Quoted Here]

    הי מוטי, ,תודה עבור המחמאה 😉 ולשאלתך אני אסביר. ל HP חשוב להדגיש את האלמנט הנוצץ והאופנתי שבניידים שלהם. לידיעתך ל HP יש מחשבים שעוצבו על ידי מעצבי אופנה מפורסים כגון ויויאן טאם ( המחשב המפורפר מסקס והעיר הגדולה) . וה ENVY אשר מתחרה בעיצוב ואופנתיות אפילו במקבוק פרו של אפל.
    פעילות הפפראצי בפייסבוק היא המשיך ישיר לפעילות גלאמר ואופנה שהחלה בשיתוף פעולה עם גדעון אוברזון בתצוגת אופנה של לבוש + ניידים של HP. המהלך הבא היה עיצוב מחשבים מתוכשטים ומעוצבים של מעצבת התכשיטים ליטל קלמנסון. לפני מספר חודשים HP ביצעה Product Placement בסרט האופנתי סקס והעיר הגדולה 2. וממש לאחרונה הייתה פעילות פוריה מאוד עם המעצב יואב מאיר מתוכנית הריאליטי "פרוייקט מסלול", הפעילות הזו קיבלה חשיפה בגיא פינס ותוכניות רלוונטיות רבות.

    כאמור קמפיין הפפראצי הוא המשך ישיר של הפעיליות לעיל ובא לתת למשתמשים הסופיים יכולת "לדגמן" בעצמם את המחשבים כסלבס נוצצים המתחבאים מעדשות המצלמה.ולכן גם נבחר הפרס בתחרות, טיול לעיר האופנה והאורות פריס.
    המשך סופ"ש מקסים ;;)

  3. תכלס פעילות מגניבה …תמונות פאפארצי אבל..איפה הקשר בכלל למחשב נייד ולמה שהוא מייצג..פה זה נפל

  4. ענק!

    באמת כל התחרויות האלה שצריך להצטלם ולהעלות תמונות מיצו את עצמן. מזל שיש את הקמפיין היצירתי הזה שבו צריך להעלות תמונת *פפראצי*. זה קריאייטיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים