תחרות 1000 דקות של בזק

מזבלה

מאת: שני ברקוביץ, דני לוי תקשורת.

בזק יוצאת בתחרות 'הדברן הגדול' ברשת בשידור חי בפייסבוק (קליק). במסגרת קמפיין שהעלתה בזק לחבילת 1000 דקות שיחה, יוצאת החברה בפעילות מקורית גם בפייסבוק, המתבססת על תחרות ריאלטי, המחפשת את הדברנים הגדולים ברשת. 8 הגולשים שיעלו לגמר במסגרת התחרות יתחרו בניהם על היכולת לדבר 1000 דקות (כ- 16 שעות) ללא הפסקה. התכנית תועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של בזק. את הנושאים עליהם ידברו 8 המתחרים יציעו הגולשים, אשר יוכלו לשלוח את השאלות בזמן אמת למתחרים, באמצעות פייסבוק. החברים בעמוד הבית של בזק בפייסבוק יוכלו לראות את המתחרים בזמן אמת על גבי עמוד הפייסבוק של החברה, בו יהיה מסך מפוצל שיציג את 8 המתחרים. הזוכה בתחרות יזכה במחשב מסוג מק בוק אייר של חברת אפל.

תחרות 1000 דקות של בזק, מתוך הפייסבוק
תחרות 1000 דקות של בזק, מתוך הפייסבוק

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: "פעילות השיווק הייעודית ברשתות החברתיות חייבת להיות ייחודית וחדשנית, ולהוות נדבך נוסף המעניק ערך מוסף לפרסום הקלאסי. מבחינה זאת מהלך זה שונה מהדברים שנעשו עד כה בישראל ברשתות החברתיות. הפעילות. לעומת הפעילות השגרתית, הכוללת בעיקר מודעות ותשדירי פרסומת, כאן מדובר בפעילות המשתפת את הגולשים בהטמעת המסר שבזק מבקשת להעביר באמצעות הקמפיין". בתחרות מספר שלבים, כאשר בשלב הראשון בזק מזמינה את החברים בפייסבוק להגיש מועמדות לתחרות. מתוך הניגשים לתחרות יבחרו הדברנים הגדולים ברשת. בזק תעלה אפליקציה אשר תפענח את יכולתו של הגולש לדבר הרבה על פי רמת הפעילות שלו בפייסבוק מאז שפתח את הפרופיל שלו. האפליקציה תבדוק את מספר הסטטוסים, הלינקים, התמונות, קטעי הוידיאו ופרטים נוספים המעידים על פעילות "פטפטנית" בפייסבוק.

לאחר מכן תקיים בזק אודישן מול מצלמות לכל אחד מ"הדברנים" שנבחרו, אשר במסגרתו יבחנו על היכולת לדבר לאורך 1000 דקות על נושאים כלליים. מתוכם יעלו 8 גולשים לגמר. כאמור, יום הגמר ישודר בשידור חי בעמוד הבית של בזק בפייסבוק ויתקיים בתאריך – 6 לינואר. המועמדים שיזכו להכי הרבה צפיות ויבצעו את משימת הדיבור בלייב בצורה הטובה ביותר, ימשיכו לשלב הבא. מי שידבר הכי הרבה זמן הוא יהיה הזוכה.

תמיר יולביץ', מנכ"ל d-say: "הפעילות הזו מפגישה באופן חוויתי בין עולם הריאליטי ועולם המדיה החברתית בצורה יצירתית ומפתיעה. זהו קמפיין פורץ דרך באופן שבו נעשה שימוש בפייסבוק כפלטפורמה לשידור חי של גולשים, תוך שימוש במגוון הכלים החברתיים שהמדיה האינטראקטיבית מאפשרת. הקמפיין הזה הוא עליית מדרגה נוספת ביחס של מותגים למדיה החברתית ואני שמח שבזק ממשיכים להוביל גם בזירה הזו."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אויש, חבל, יכולתי לזכות…
    אבל אני דברנית ולא דברן + רן גוראון שייך לבית השני שבו גדלתי ובטח ההשתתפות אסורה לבני/ות משפחה 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים