סוד הטריליון פיפל לייק דיס נחשף

מזבלה

הדור הבא של נוכלות השיתוף והלייק. הפוסט בעיקר מתייחס לשיתופים, תגובות, לייקים ולייקים לתגובות בעמודים וקבוצות בפייסבוק אבל גם רלוונטי לשיתוף בפרופיל אישי.

אז נכנסתם לאייטם, פוסט, מיניסייט, וידאו וכו'.. וראיתם שיש לו טריליון "פיפל לייק דיס" או טריליון Share, אל תמהרו להתלהב, ברוב המקרים כמות הלייקים ההיסטרית שמופיעה שם כלל אינה הגיעה כתוצאה ישירה מגולש שנכנס לאתרכם ופיזית לחץ על כפתור הלייק שם. כל שיתוף של קישור בפייסבוק מקנה לאותו אייטם "לייק" אוטומטי, כל תגובה, כל לייק לתגובה וכל לייק נוסף שיעשו לאותו הסטטוס בתוך הפייסבוק יקנו לאייטם המדובר לייק נוסף עבור תגובה, לייק נוסף עבור הלייק לסטטוס ולייק נוסף עבור הלייק לתגובה, גם אם הם מאותו המשתמש. ובעברית פשוטה, במידה ושיתפתם לינק בפייסבוק וקיבלתם 10 תגובות ו-14 לייקים, באותו קישור יופיע מספר מינימאלי של 25 לייקים! כאשר בתיאוריה ייתכן ורק אדם אחד פיזית נכנס לאותו קישור (משתף הקישור).

דוגמא לנוכלות לייקים (לצורך הדגמה בפוסט בלבד)
דוגמא לנוכלות לייקים (לצורך הדגמה בפוסט בלבד)

שמתם קישור בפייסבוק, מחקתם ושמתם שוב? גם אם זה בתוך קבוצה שעדיין לא נחשפה לציבור (רק למנהליה), אותו אייטם יקבל 2 לייקים וזאת בתנאי שמשתמש כלשהו עשה באותו קישור לייק פיזי. ובעברית פשוטה, נכנסתם לאייטם ועשיתם לייק פיזי ולאחר מכן שיתפתם את הקישור בסטטוס, מחקתם את השיתוף וחזרתם חלילה 25 פעמים על אותה פעולה (פרסום, מחיקה) – באותו קישור יופיע מספר מינימאלי של 27 לייקים! כך שבאופן תיאורתי אפשר להגיע תוך פחות משעה לאייטם / מיניסייט / פוסט עם כ-1000 פיפל לייק דיס.

לייק | like
לייק | like

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. ג'יזס, אילנה דיין הולכת לפטר מישהו היום!
    זה תחקיר קלאסי לעובדה.

    פרסומת ואשוב,
    מישו בלי פייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים