המוות יודע איפה אתם בכל מקום ובכל זמן

מזבלה

חברת הסטארט אפ הישראלית Willook (מנכ"ל – ערן אלפונטה), השיקה לאחרונה אפליקציית פייסבוק חדשנית (IF i Die) המאפשרת לכל גולש להשאיר הודעה טקסטואלית או מוקלטת בוידאו שתתפרסם בפרופיל שלו לאחר מותו. לאחר התקנת האפליקציה הגולש בוחר שלושה חברים אשר יוגדרו כנאמנים ויהיו אחראים על דיווח מותו, רק לאחר ששלושתם יאשרו זאת, יתפרסם המסר שהושאר מבעוד מועד על הקיר של הנפטר. הקליקו כאן לאפליקציה.

חשבנו רבות כיצד לתקוף את העניין ולבסוף בחרנו בדרך הישירה. למעלה מ-30 מיליון גולשים מרחבי העולם משתמשים באחת מעשרות הרשתות המבוססות מיקום כדוגמת פורסקוור ו-גו וואלה לדיווח בזמן אמת על מקום הימצאותם. לקראת הקמפיין, נערכה עבודת מחקר מקיפה בת מספר חודשים אשר במסגרתה נוצרה מערכת המשלבת API ציבורי של הרשתות המובילות בשילוב עדכוני Google Latest, טוויטר ופורסקוור, אשר שולבו יחדיו לכדי מערכת שאפשרה "איתור וניטור" בזמן אמת של מאות אלפי אנשים מסביב לעולם.

תחת המסר 'המוות יכול למצוא אותך בכל מקום ובכל זמן וכדאי להתקין את האפליקציה לפני שיהיה מאוחר מדי', השקנו פעילות שבמסגרתה אלפי אנשים מרחבי העולם שהודיעו על מקום הימצאותם באמצעות אחת מהרשתות, זכו לשיחת טלפון מפתיעה מהפרזנטור של הקמפיין, "מלאך המוות", אשר התקשר בזמן אמת למקום הימצאותם (בתי קפה, מסעדות, פאבים וכו'…), ביקש לדבר איתם וקריין להם את המסר.

במסגרת הפעילות, שנפרשה על פני 10 ימים במשמרות מסביב לשעון, נוצרו למעלה מ-10,000 שיחות פרסונאליות ברחבי הגלובוס ואפילו במדינות ערב (קליק לשיחה). השיחות כללו מגוון רחב אנשים, ביניהם אושיות מובילות דעת קהל כדוגמת אדם אוסטרו – העורך ראשי של אתר mashable (קליק לשיחה), ג'ף בנג'ימין – מנהל האינטראקטיב הראשי של קריספין (קליק לשיחה), איידן הפבורן – בלוג דיגיטל באזז ומנהל קריאייטיב בקבוצת Y&R (קליק לשיחה) ואושיות נוספות ביניהן דובר מפלגת הרפובליקנים בארה"ב, מנחה בניקולודיאון ובלוגרים מרשימה הפאוור 150 של אד אייג'. מספר שיחות מדגמיות הועלה לרשת. קליק לאפליקציה.

קרדיטים
קריאייטיב והפקה: Mizbala + twentythree מנהל קריאייטיב ראשי: דורי בן ישראל קריאייטיב פרטנרס: ארז רובינשטיין, יוסי צרפתי אנימציה: שרוטונים פלאשיסט: עידן טל עיצוב: רונה שגיא, רועי ג'מאל יחסי ציבור: אופיר אבסלנדר – רוני חסיד יחסי ציבור מל"מ וזיבלוני מוות: גינת מויאל, רועי ליליאן, הילה פדר, עמית חורש, דור סיני קריינות אנימציה+מייקינג: בראד דאסי, נתן נייט, אריק סנט ג'ון פוסט: לירון אשכנזי צלם מייקינג: מקס צ'רטקוב מיני: ראג'ן גפנו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

17 תגובות לפוסט

17 תגובות

  1. [Comment ID #69757 Will Be Quoted Here]

    בוא נראה, יש לנו כאן את אחד המוצרים הכי מגניבים על פני כדור הארץ, יש פה קונצפט שנשלף מתחת קריאטבי קסום במיוחד (במובן הטוב, כן?)
    אבל הביצוע לא הרטיב אותי, קלות אפילו, תן לי הארקור! תן לי זיעת ביצים מעורבבת בשפיכה דמית! ולא "מצטער שכן, דרסתי לך את הפושפוש.."

    מספיק חופשי?

  2. האמת שלא אהבתי את הקול שבו השתמשתם בשיחות. היה עדיף קול קליל ומשעשע בסגנון יצורי האימה שמתקשרים בסרטי Scary Movie.

    מעבר לזה – מגניב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים