הצטרפו למועדון ה-27

הרשות למלחמה בסמים - מקאן אריקסון
הרשות למלחמה בסמים – מקאן אריקסון

הרשות למלחמה בסמים באמצעות מקאן אריקסון עולה בפעילות פייסבוק ייחודית בעקבות מותה של איימי וויינהאוס מצריכת יתר של סמים, ממש באותו הגיל ומאותה הסיבה ש"חבריה" למועדון גיל ה-27, ג'ים מוריסון, ג'ימי הנדריקס וג'ניס ג'ופלין – מצאו את מותם. בפעילות, פולח קהל מטרה מאוד ספציפי, צעירים בשנתם ה-27, ממש כמו ב"מועדון", ואלו שמעידים ברשת החברתית שהם נמנים על אוהדיה של איימי וויינהאוס. המסר שתוקשר הוא "בן/בת 27? יש לך סיכוי מעולה למות! הצטרף/י עכשיו לכוכבת שלך איימי וויינהאוס ולמועדון ה27!" לאחר ההקלקה על הטיזר הובהר שלא מגניב למות בגיל 27 ובטח לא להשתייך למועדון 27. קליק למודעת הפייסבוק.

הרשות למלחמה בסמים - מקאן אריקסון
הרשות למלחמה בסמים - מקאן אריקסון

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל: ניר רפואה מנהל קריאייטיב: טל מורבקין קופי: עידו בן דור ארט: ניר הרשטט, אסף לוי מעצבים דיגיטל: שי מיה, ענבל לופסקו מנהלת לקוחות: יוליה יבלונסקי תקציבאית: אסנת בועז

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. רעיון קריאטיבי סביר בעל סיכויי השפעה אפסיים עד אפסיים נקודה אחד.
    כאילו לא להאמין שהמשרד הזה שמאכלס מגה סטלנים לא יודע איך לדבר אל קהל היעד שלו.
    כן, אני ממש רואה איך מישהו בן קורא את המודעה או נחשף לפעילות בפייסבוק ומפסיק בגלל זה לגלגל לעצמו פייסלים או לקפל שטרות של 100.
    דחיל אם כל הרבאקות איימי היא הדוגמא שלכם? מה אתם רוצים לומר שעירוב של קוק, הירואין, אלכוהול וכדורי שינה הוא מסוכן? באמת? או שעישון ג'וינט ידרדר אותך לקריירה בינלאומית ומשם להתמכרות לסמים קשים שסופם הופעה מביכה בבלגראד.
    די תתבגרו, תתחילו להפעיל את התאים הירוקים שלכם במוח ותנסו לייצר קמפיינים עם תובנות שמדברות בגובה הבאנג לא שטויות שישכחו ויעלמו באותה מהירות של רצף מחשבות אחרי שאכטה של היידרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים