סופר פארם תחסוך לכם כסף עם קופוני פייסבוק

SuprPharm

סופר-פארם נבחרה להיות החברה המסחרית הראשונה בישראל שתציע לחברי דף הפייסבוק שלה את Facebook offers, מנגנון הקופונים החדש של פייסבוק. הקופונים יתפרסמו בצורה של פוסט בעמוד סופר-פארם, אשר יופיע על הקירות של חברי העמוד. על מנת להשתמש בקופונים יקליקו החברים על אופציית "הורד קופון", והקופון יישלח אליהם לכתובת הדואר האלקטרוני. כל חבר אשר הוריד קופון – גם חבריו בפייסבוק (שאינם חברים בהכרח של סופר-פארם) ייחשפו לקופון ויוכלו ליהנות ממנו גם הם. בסניף סופר-פארם יוכלו הלקוחות להציג את הקופון במכשיר הסלולר או לאחר הדפסתו.

מיכאל מיטרני, מנהל שיווק דיגיטל: "פייסבוק השיקה לפני כחודש מנגנון קופונים חדש שנפתח לדפי מותגים מובילים בודדים בעולם ובהם רשת בתי הכלבו המובילה מייסיס. שמחנו מאוד על הבחירה בסופר-פארם, המנהלת דף הכולל מעל ל-200 אלף חברים, להיות החברה הראשונה בישראל שתציע לחבריה את ה-facebook offers. סופר-פארם שמה דגש על שירות וחוויית הקנייה ואנחנו שמחים על ההזדמנות להמשיך ולחדש ללקוחותינו במגוון ערוצים."

Facebook offers מאפשר לחברות, סופר-פארם במקרה זה, לתת ללקוחותיהן הטבות בלעדיות וליהנות מחשיפה מקסימאלית הודות לוויראליות המאפיינת את פייסבוק. סופר-פארם תשיק את Facebook offers בשבוע הקרוב בעמוד החברה בשיתוף עם חוגלה קימברלי, אשר על מוצריה יינתנו הטבות בעת ההשקה.

Facebook offers של סופר-פארם וחוגלה: קונים נייר טואלט לילי מכל סוג שהוא ומקבלים מגבוני נייר טואלט נשטפים באסלה. בתוקף בין התאריכים 19-25 באפריל וכן 10 ₪ הנחה על טיטולי האגיס פרידום פלוס החדשים. בתוקף בין התאריכים 26 באפריל עד ה-2 במאי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים