פרסום ראשון: מובלי משיקה קמפיין בינלאומי במסגרתו תניף כרזת-ענק אווירית בטיסה מעל מטה פייסבוק

My Last Instagram
My Last Instagram

אפליקציית שיתוף התמונות והסרטונים הישראלית מובלי (Mobli) המוכרת בעיקר בזכות השקעתם של ליאונרדו דיקפריו וקנגס רקישב, איל הגז והנפט הקזחי בסטארט-אפ הישראלי, משיקה היום מהלך בינלאומי 'My Last Instagram' (האינסטגרם האחרון שלי) במסגרתו תוטס כרזת-ענק בגודל 30 מטרים מעל מטה פייסבוק, זאת כדי להכריז באופן רשמי על התחרות המעניקה למשתמשי אינסטגרם הנוכחיים סיכוי לזכות ב-100,000$, כאשר התנאי היחיד הוא נטישת אפליקציית אינסטגרם אשר כזכור נרכשה על ידי פייסבוק ומעבר לשימוש ב-Mobli, כאפליקציה לשיתוף מדיה.

כרזת הענק תונף מעל מטה פייסבוק ביום רביעי, 27 במרץ וביום חמישי, 28 במרץ, 11:30AM – 1:30PM PST ובין השעות 4:00PM – 6:00PM PST. על תעלול יחסי הציבור אמון משרד הפרסום הבלגי עטור הפרסים Duval Guillaume Modem (קמפיין TNT) ועל שירותי ההפצה סוכנות בלונד 2.0. למידע נוסף אודות התחרות, בקרו באתר (קליק).

יח"צ: Mobli הינה אפליקציית שיתוף תמונות וסרטוני וידאו. היא אימצה ושיפרה את כל התכונות הטובות אשר הציעו אפליקציות שיתוף תמונות וסרטונים אחרות ויצרה דרך חדשה וחכמה יותר לצילום, עריכה ואחסון המדיה במקום אחד. בעזרת Mobli ניתן לשתף את המדיה בפייסבוק, טוויטר וטאמבלר, וכמו-כן בערוצי התוכן של Mobli המבוססים על #תגיות (Hashtags), וכמו-גם על-פי ערים ומקומות. שיתוף בדרך פשוטה וחכמה יותר – זהו החזון של Mobli.

My Last Instagram
My Last Instagram

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. עצוב? כן.. נואש? בוודאי! יזיק לכל הנוגעים בדבר (ינון, בלונד ולחמודים במומבליבובלי)? כן..
    יש מה להפסיד? מזמן כבר לא… 8000 אנשים בפייסבוק עשו לייק מאז שקמה החברה
    אינסטגרם בפחד 😉

    הייתי מכבדת אותם אם היה שם משהו מעבר אבל זה לגמרי עוד מקרה של בגדי המלך החדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים