אפליקציית פייסבוק: מבטלים את אגרת הטלוויזיה – שולחים את דרישת התשלום חזרה לשר התקשורת

מבטלים את אגרת הטלוויזיה
מבטלים את אגרת הטלוויזיה

במסגרת קמפיין 'מבטלים את אגרת הטלוויזיה' של התנועה החברתית 'עורו', הושקה אפליקציית פייסבוק חדשה שפיתחה התנועה המציעה לגולשים אפשרות מיוחדת להתמודד עם מס האגרה הארכאי ולשלוח את דרישת התשלום בחזרה לשר האחראי על רשות השידור, גלעד ארדן.

האפליקציה מציגה את טופס דרישת התשלום המוכר של רשות השידור, רק שהפעם השולח הוא האזרח והנמען הוא שר התקשורת הממונה על רשות השידור אשר נדרש לשלם את האגרה באמצעות תקציב המדינה. העתקים מהטופס המיוחד נשלחים גם לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר – יאיר לפיד ולאמיר גילת, יו"ר רשות השידור. קליק לביקור באפליקציה בפייסבוק.

מבטלים את אגרת הטלוויזיה
מבטלים את אגרת הטלוויזיה

בנוסח דרישת התשלום החדשה נכתב: "אנו דורשים מהממשלה לשלם את האגרה באמצעות תקציב המדינה". בדברי ההסבר נכתב: "השידור הציבורי צריך להיות ממומן מתקציב המדינה, בדומה לשירותים ציבוריים מרכזיים. אנו דורשים לבטל את אגף הגבייה של רשות השידור, תוך שמירה על זכויות העובדים". באווירה צינית הוסיפו בתנועה את השורה מתוך טופס תשלום האגרה המקורי: "אנו מציעים לכם את הדרך הבטוחה למנוע מעצמכם חובות, קנסות אגרה ואי נעימויות".

פיתוח האפליקציה הוא חלק מקמפיין אשר מנהלת בימים אלה תנועת "עורו" לביטול גביית אגרת הטלוויזיה בהמשך לדרישה ציבורית הולכת וגוברת. "אגרת הטלוויזיה היא מס מיושן ולא רלוונטי אשר אבד עליו הכלח" אומרים בתנועת "עורו" ומוסיפים: "לציבור הישראלי נמאס. אפשר וצריך לבטל את האגרה, להחזיר לציבור את האמון ברשות השידור הציבורית ולהוכיח שאזרחים מאוגדים יכולים לשנות".

מבטלים את אגרת הטלוויזיה
מבטלים את אגרת הטלוויזיה

תנועת "עורו" היא תנועה חברתית המבקשת לייצר סדר יום אזרחי חדש בישראל. זאת באמצעות גיוס כוחו של ההמון העומד בבסיס בדמוקרטיה. התנועה מאמינה כי ניתן ללכד את רובו של הציבור סביב מרבית הנושאים עליהם אין מחלוקת, ועל בסיס זה ליצור תהליך של שינוי חברתי- פוליטי. "עורו" מובילה בימים אלה קמפיינים ומאבקים חברתיים בנושאי בריאות, חינוך ויוקר מחיה וכן הובילה את המאבק להגבלת מספר השרים בממשלה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים