פייסבוק נכנסת לטלוויזיה שלכם ומאפשרת שידור ישירות מתוך האפליקציה

פייסבוק בטלוויזיה שלכם
פייסבוק בטלוויזיה שלכם

פייסבוק (facebook) מודיעה במהלך הסופ"ש על פיצ'ר חדש שישולב בקרוב בכלל האפליקציות שלה ויאפשר לצפות בסרטונים השונים שעולים לרשת החברתית ישירות בתוך הטלוויזיה וזאת בשלב זה באמצעות גוגל כרומקאסט, Apple TV או חומרה דומה תומכת AirPlay. בשלב זה הפיצ'ר שולב באפליקציות ה-iOS בלבד ובקרוב גם במכשירי האנדרואיד.

על מנת להקרין את הסרטון על גבי הטלוויזיה, יש לחפש את אייקון ה-TV שממוקם בפינה הימנית של המסך ולאחר מכן לבחור מקור להקרנה. הפיצ'ר גם מאפשר להמשיך לגלול בפיד תוך כדי צפייה בטלוויזיה. בפייסבוק מכוונים בעיקר לסרטוני לייב שם מתאפשרת גם הצגה של תגובות וריאקשנים על גבי מסך הטלוויזיה.

בחודשים האחרונים פייסבוק הרחיבה משמעותית את היקפי פעילות הוידאו שלה תוך שהיא עוקפת את ענקית הוידאו יו טיוב. פייסבוק אף שילמה לסלבריטאים וגופי תוכן סכומי כסף גבוהים בכדי שאלה ישתמשו בשידורים החיים שלה. מעבר לכך שהיא רוצה לנגוס בתקציבי הפרסום הטלוויזיונים ולהעבירם לרשת החברתית, בזכות השידורים החיים, פייסבוק יצרה בועה אינסופית של ערוצי טלוויזיה מקוונים, בה כל גולש ומכל מקום יכול בקליק אחד יכול להתחיל לשדר לחבריו ועוקביו.

לצד עידכונים אלגוריתמים שונים, פייסבוק מזה שנים מתעדפת תוכן וידאו ומקטינה את החשיפה של פוסטים טקסטואלים ותמונות. בזירת המוזיקה פייסבוק עדיין מפסידה ליו טיוב שאוחז בה כמעוז אחרון, בטרם יהפוך ללא רלוונטי. אולם זירת הוידאו של תכני גולשים שייכת לפייסבוק, שם החשיפה מהירה, הריגוש מיידי והצפיות נערמות כמו זבל, גם במחיר של אשליה והצגת מספר צפיות לא אמיתי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים