אמריקן אקספרס משיקה את קמפיין 'המירוץ לטבעת הזהב' לקראת הופעתם של דפש מוד בישראל

אמריקן אקספרס - דפש מוד
אמריקן אקספרס – דפש מוד

קמפיין 'המירוץ לטבעת הזהב' של אמריקן אקספרס ישראל הושק היום ע"י רבי אינטראקטיב לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד אשר יתחיל בישראל ב-7.5 בגני יהושע. במסגרת הקמפיין מתמודדים קבוצות של 4 חברים על סיום המירוץ וזכייה בכרטיסים לטבעת הזהב ולמפגש VIP עם חברי הלהקה.

אמריקן אקספרס - דפש מוד
אמריקן אקספרס – דפש מוד

'המירוץ לטבעת הזהב' הינו מירוץ על זמן כאשר המשתתפים יוצרים קבוצות של 4 חברים ומתמודדים מול קבוצות אחרות על סיום המירוץ באופן המהיר ביותר. המשתתף הראשון פותח קבוצה ומזמין שלושה חברים להצטרף לקבוצה שלו, באפשרות החברים לאשר את הבקשה ולהצטרף לקבוצה או לפתוח קבוצה משלהם. סיום המירוץ מצריך מארבעת החברים בקבוצה לענות על שאלות הטריוויה בזמן הקבוצתי הקצר ביותר, כאשר הזמן הקבוצתי מתחיל לרוץ מהרגע בו המשתתף הראשון הזמין ובחר את החברים שלו לקבוצה עד הרגע שאחרון החברים עונה גם הוא על השאלות ומסיים את המירוץ, לכן יש חשיבות גדולה לבחירת החברים לקבוצה בתחילת המירוץ כאשר החברים המוזמנים צריכים להצטרף לקבוצה כמה שיותר מהר. פותח הקבוצה יכול בכל עת להחליף את החברים שהזמין לקבוצה אם עדיין לא אישרו את ההצטרפות או לזרז אותם.

אמריקן אקספרס - דפש מוד
אמריקן אקספרס – דפש מוד

גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב על השקת הקמפיין: "חיפשנו קונספט שיאפשר משחק קבוצתי ומשותף של חברים יחד עם שימוש נכון בתוכן. הנתונים הגבוהים של שימוש בפייסבוק מהסלולר מכריחים היום כל מותג לאפשר השתתפות גם מהסלולרי. מותגים משקיעים בפעילויות פייסבוק וקמפיינים ומבינים כבר שקהל היעד לא משתמש במחשב האישי כמו פעם, לכן יחד עם חשיבות הזמן במירוץ היה חשוב לאפשר השתתפות במירוץ מהסלולר ומכל פלטפורמה באופן נוח גם בתנאי חוץ כדוגמת נסיעה באוטובוס או שופינג בקניון הומה אדם."

אמריקן אקספרס - דפש מוד
אמריקן אקספרס – דפש מוד

אירית בטאט, סמנכ"לית שיווק אמריקן אקספרס: "לאמריקן אקספרס חיבור מיוחד לאירועי תרבות ומוזיקה בינלאומיים. אנו שואפים תמיד להפתיע ולרגש את קהל לקוחותינו באמצעות אירועים חד פעמיים – והופעות יחידות מסוגן. ההופעה של דפש מוד בישראל מהווה עבורנו הזדמנות להעניק למחזיקי הכרטיס הזדמנות לחוויה בלתי נשכחת ובמקביל לקחת חלק בתחרות וירטואלית בזירות הסלולאר והפייסבוק. הזוכים במירוץ לטבעת הזהב יזכו להיפגש מאחורי הקלעים עם חברי להקת דפש מוד, אירוע שיעצים את חווית ההופעה כולה."

קרדיטים
ארט: איליה כץ עיצוב: דימה נחודקין, ענבר רוזין מנהל פיתוח: בן בוגין פיתוח: אורי פרייס ויונתן נקסון אסטרטגיה: גיל רבי מנהל פרויקט: איציק בראל (אמריקן אקספרס) יחצ וניהול: רויטל מדמון (וגנר סנדיק)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. שיחקו אותה אצל רבי. יש להם איכות ביצוע גבוהה מאוד. חבל שאין להם מספיק אומץ והשקעה כספית כדי להתמודד בשוק הזה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים