ריינג' רובר תשיק מחר פעילות ייחודית חד פעמית – חפשו את הרכב הירוק במיוחד שיסתובב ברחבי תל אביב

Evoque TLV

במסגרת קמפיין חד יומי לקידום Evoque, המכונית האורבנית והעוצמתית מבית ריינג' רובר, ביום שישי ה-24.5.13, החל מהשעה 9:00 בבוקר, יסתובב בנקודות מפתח עיקריות ברחבי תל אביב, ריינג' רובר איווק ירוק ומיוחד, אותו הציבור מוזמן לאתר, לצלם ולהעלות לאינסטגרם תחת ההאשטאג #landrovertlv. התמונה הטובה ביותר תזכה את בעליה ב-24 שעות חווייתיות עם הריינג' רובר איווק + לילה במלון הבוטיק "אלגרה שבעין כרם בירושלים.

ריינג' רובר מיובא בישראל על ידי חברת המזרח לשיווק מכוניות, על הפעילות אמונה חברת 2Like. הקליקו כאן לביקור בעמוד הפעילות (קליק לגירסת המובייל), קליק לביקור בעמוד הפייסבוק של ריינג' רובר.

שעות פעילות: יום שישי, ה-24/5/13, החל מ-9:00 בבוקר. נקודות מפתח במסלול: יציאה ממרכז שוסטר ברמת אביב ג', קניון רמת אביב, כיכר במדינה, כיכר רבין, רח' דיזנגוף, רח' בן יהודה, נמל ת"א, רח' רוטשילד, מתחם הבימה, נווה צדק, הטיילת, מתחם התחנה.

Range Rover Evoque כובש את תל אביב!
Range Rover Evoque כובש את תל אביב!

רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק חברת המזרח: "דגם האיווק משלב רעננות, אורבניות וסקסיות יחד עם העוצמה של ריינג' רובר. לכן החלטנו לצאת בפעילות חווייתית בסביבה הטבעית של הרכב, היוצרת באזז ולוכדת את תשומת ליבו של הציבור. בעולם בו יש הרבה מקום לפעילות של ניו מדיה, אנו מוסיפים על הפעילות הרגילה בפייסבוק גם את פעילות האינסטגרם הצעירה והרעננה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים