לקראת מצעד הגאווה: יוזמה בפייסבוק, הקהילה מתגייסת למען הקהילה – כי זה גם הבית שלי

גל אוחובסקי
גל אוחובסקי

לקראת קיום מצעד הגאווה מחר בתל אביב, LGBT Israel, 'הבית הוירטואלי של הקהילה הגאה בישראל', השיק קמפיין 'כי זה גם הבית שלי' לעידוד כלל אירועי הגאווה והמצעדים בערים השונות. עשרות אנשים מרחבי הארץ כבר השתתפו בקמפיין – לסביות, הומואים, בי, טרנס, קווירים ואפילו סטרייטים וסטרייטיות. בין המשתתפים בקמפיין; גל אוחובסקי, יניב ויצמן, ערן טרטאקובסקי (מהאח הגדול) ונוספים. קליק לביקור בעמוד הפייסבוק.

גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
אופיר מרגלית
אופיר מרגלית

צפו גם: לקראת מצעד הגאווה: כל תל אביב בשלטי הכוונה לחתונות של בני אותו המין

עמוד הפייסבוק LGBT Israel הינו יוזמה ייחודית של מתנדבי הארגונים השונים, אשר הוקמה לפני כ-4 שנים בפורמט לא רשמי והתנדבותי. העמוד מורכב מנציגי ארגונים רבים, אך לא שייך לאף ארגון. כיום, מונה צוות העמוד כ-35 חברים, מתוכם 15 פעילים ברמה השבועית ואף היומית. לעמוד מעל ל-4,000 לייקים ותכנים שלו מגיעים לעשרות אלפי גולשים מדי שבוע. מתנדבי עמוד LGBT Israel, הקבוצה הסגורה, פרופיל האינסטגרם, הטוויטר ועמוד האירועים שפועלים תחתיו, עובדים בצמוד עם מארגני המצעדים בערים השונות ובתיאום עם ארגונים רבים.

שירלי קליינמן
שירלי קליינמן

ערן דיעי, מיוזמי הפרויקט: "חיפשנו דרך לקדם את כל המצעדים ולהביע את החשיבות של כולם במקום אחד, מבלי ליצור תחרות על הגולשים או להעמיס בתאריכים יבשים. אחרי שקמפיין 'להט"ב – לא מה שחשבת' הצליח כל כך, דיברתי עם אוראל אסיה, המעצב המוכשר שעיצב את הקמפיין בעצה אחת עם ידין ספיר מהבנ"ה. הצעתי לו לעשות קמפיין שמעלה בכל פעם תמונה של ישראלי אחר שמדבר על המצעד שקרוב אליו ומסביר למה הוא כה חשוב לו. הוא שוחח עמי מהנייד ואמר שהוא מעדיף לדבר על זה מהבית. באותו רגע נפל לי האסימון ו'כי זה גם הבית שלי' הפך לסלוגן של הקמפיין."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים