נלחמים בעולם הווירטואלי של פייסבוק: Fakebook – החיים האמיתיים

נלחמים בעולם הווירטואלי של פייסבוק: Fakebook - החיים האמיתיים
נלחמים בעולם הווירטואלי של פייסבוק: Fakebook – החיים האמיתיים

דנה נוף, סטודנטית במכון הטכנולוגי חולון (HIT) מציגה את פרויקט הגמר שלה 'Fakebook – החיים האמיתיים'. הפרויקט כולל סדרת סרטונים קצרים הבאים למחות על הזיוף המתקיים בעולם הווירטואלי של הרשת החברתית פייסבוק. הפרויקט יוצג בתערוכת הבוגרים 'מהדורה חדשה' של הפקולטה לעיצוב ב-HIT, הפתיחה ביום חמישי הקרוב ה-11.7 בשעה 20:00 כאשר התערוכה תוצג עד ה-24.7, מוזמנים לקפוץ. קליק לביקור בעמוד הפייסבוק של הפרויקט.

נוף מסרה: "כיום אנשים עסוקים ב"לייצר רגעים" ולתעד אותם רק כדי לשתף בהם את חבריהם בפייסבוק. מסתמן שההצלחה האישית של אדם נמדדת ב"מיתוג העצמי”, ובכמות ובאופי החשיפה בחיים הוירטואליים. מטרת הפרוייקט היא "לשים לנו מראה מול העיניים" – להציג את התופעה החברתית ולבקר אותה."

קרדיטים
הפקה, עיצוב, תסריט ובימוי: דנה נוף צילום: אוהד אסיאו, נתן לוי בימוי מצלמה: טולי קרן משחק: בן סלע, נעמה חזון, אלעד רביב, אברי ארבל, מרסל כהן, נועה בונה, רננה צור, עדי בן-ארצי, נועה מנטבר, יובל לשם עריכת וידאו: עמרי שנהר עריכת סאונד: יובל שנהר אפטר אפקטס: ענת טננבאום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. דנה הערת את עיניי לתופעה שלילית שאנשים לא חיים את החיים שלהם הם כל פעם מנסים להראות טוב בעניי החברה על ידי העלאת תמונות לפייסבוק .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים