סלטי שמיר עולים למתקפה מול שטראוס: עזבו אתכם מקישקושים – סלטי שמיר, סלטים למבינים

shamirsalats

סלטי שמיר ומשרד הפרסום פרפל אינטראקטיב עולים היום למתקפה מול חברת שטראוס וקמפיין 'חפשו חקלאים בגוגל' של סלטי אחלה שהתחיל בשלמור אבנון עמיחי Y&R והמשיך עם באומן בר ריבנאי. הקמפיין מתקשר את סדרת 'סלטי עלא כיפאק' של שמיר תחת המסר 'עזבו אתכם מקישקושים – סלטי שמיר, סלטים למבינים' וכולל קמפיין סרטונים הומוריסטים כנגד שטראוס וסדרת סלטי אחלה ופעילות דיגיטל ברשת ובפייסבוק.

דניאל אציל, מנכל משותף בפרפל: "הקמפיין של סלטי שמיר הוא פרודיה על החפלות, הסולחות והפינוק של הגרגרים שמלווים את הפרסומות של חברות הסלטים הישראליות. סלטי שמיר בחרו בפרסום הדיגיטלי במטרה לקיים דיאלוג עם הצרכנים בעמוד הפייסבוק של החברה ולהעביר את המסר שהטעם ואיכות המוצר הם העיקר".

עזבו אתכם מקישקושים - סלטי שמיר, סלטים למבינים
עזבו אתכם מקישקושים – סלטי שמיר, סלטים למבינים

רקע: בשנת 1974 נוסדה חברת "סלטי שמיר" על ידי משפחת דרייזין ששימשה כמתקן ייצור קטן בכפר מעש, שברבות השנים הפך אותה לחברה המובילה בשוק החומוס והסלטים הקרים בשוק הישראלי. בשנת 1988, הודות לגידול בשיווק ובמוצרים, עברו סלטי שמיר למפעל גדול יותר, המשתרע על שטח של כ -50,000 מ"ר. כעבור 6 שנים, בשנת 1994, הונפקה החברה והפכה לציבורית, והמשיכה להתרחב בשוק המקומי ולפתח מוצרים חדשים ומקוריים. במקביל, החלה החברה לייצא את מוצריה לשוק העולמי, ומאז הם נמכרים ברוסיה, ארה"ב, קנדה, הולנד, אנגליה, דנמרק וצרפת.

בשנת 2006 נרכשה החברה ע"י יעקב גינצבורג ועמירם גיא, אשר יזמו תכנית חדשה במסגרתה הושקע רבות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים חדשים שבמהירה תפסו נתח שוק ראוי. מערך הייצור שופר, עובדים חדשים נקלטו והוכשרו והותאמו לתפקידים השונים.

קרדיטים
הפקת וידיאו: קריאייטיב בימוי ועריכה: נלי גיא קונספט: הו-הא קולקטיב יוצרים מפיקה: אופיר גולדמן צילום: רונן קרוק ע. במאי: יובל יפת ארט: יון ורגליס שחקן: אלון דהן // הפקת דיגיטל: ניהול קריאייטיב: דניאל אציל ניהול מדיה: אורי מנדי מנהלת לקוח: עדי כץ ניהול טכנולוגי: אור כצנלסון, ארט דירקטור: רביב מורדוך ניהול תוכן: יואב מאור קופירייטר: טל מאיר תכנות: דניאל טוני פלנר: דני טריכטר אסטרטגיה: מאור בן נעים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. רוב הסלטים שלכם ציון מתחת ל0 אבל הגדלתם לעשות את השום הכתוש שאתם מוכרים פשוט מזעזע לא טעמתי בחיי מזון מזעזע כמו השום הכתוש ממש מחלה
    גועל נפש !!!!!!!

  2. מעבר לסגיר העלוב היכן הקראייטיב? לא הצלחנו לחשוב על כלום אז יאללה נתנגח במתחרים?

  3. סלטים למבינים? באמת?

    בלי קשר לבחירת מילים זה מרגיש לי כמו חיזוק לשטראוס.
    הם מהטבע – סלטי שמיר לא.

  4. פרסומת נחמדה ורעיון יחסית קריאייטיבי, אבל למה לעזזאל לסגור את זה עם ״סלטים למבינים״ השחוק והבנאלי?

  5. עזבו אתכם מקשוקשים
    לשניהם אין מושג איך למתג את המוצרים שלהם,
    קשה לזהות בסופר מי טוב יותר, האריזות דומות, שניהם יפות. אבל מול הצרכן אין שום בידול, (למעט המהלך של "החומוסיה של אבי") בשאר המוצרים אין שום הבדל ללקוח.
    לסלטי מיקי יש בידול, זה אומנם בידול שבא (לפחות לדעתי) ממינוס, אבל יש בידול. קהל היעד שרוצה זול וחומוס פשוט, פשוט קונה מהם.

    השניים הללו, פשוט איבדו את הצפון אין להם מושג איך לבדל את עצמם ולא משנה כמה גדולות החברות הם פשוט פארש…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים