אפליקציה סלולארית חדשה: TrustMe – בחיפוש עסקים סומכים על חברים

trustme

לראשונה בישראל, אפליקציה סלולארית חדשה שבאמצעותה תוכלו למצוא עסקים ובעלי מקצוע, שהחברים שלכם ממליצים עליהם או מקושרים אליהם.

אפליקציית TrustMe (סמוך עלי) הינה פלטפורמה חדשנית שפותחה ע"י קבוצת יזמים ישראלים. הפלטפורמה פותחה במטרה אחת – לענות על השאלות שכולנו מכירים מדי יום: "מי מכיר אינסטלטור?" או "מי ממליץ על יועץ מס?". כולנו סומכים על מילה של חבר או של בן משפחה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בקבלת שירות. עד היום לא קם מי שירים את הכפפה ושיספק פתרון להמלצות על אנשי מקצוע "מפה לאוזן". בעזרת TrustMe יוכלו הלקוחות, למצוא בעלי מקצוע ובתי עסק ממעגל חברתי ראשון או שני, בין אם זה על ידי קירבה אישית או המלצה חמה מאדם קרוב.

בעלי העסקים בפלטפורמה יוכלו ליהנות סוף סוף ממערכת טכנולוגית חדשנית וייחודית המסדירה את אפיק השיווק מפה לאוזן לכדי אפליקציה סלולארית ואתר אינטרנטי. חידוש זה יביא לגידול עצום בחשיפת העסקים ללקוחות פוטנציאליים מקרב חבריהם, בני משפחותיהם ולקוחותיהם המרוצים. גם בעולם העסקי לא נמצאה הטכנולוגיה ששמה דגש על אפיק השיווק מפה לאוזן, אשר מסוגלת למנף לכדי הצלחה משמעותית את ההמלצות והקשרים של בעלי העסקים. הצורך כל כך גדול שעוד בטרם עלתה האפליקציה לאוויר נרשמו אליה כבר אלפי בעלי עסקים ואנשי מקצוע מ-520 תחומי עיסוק שונים.

TrustMe הוא המיזם הטכנולוגי הראשון שהתקבל לקרן שמש – "קרן לעידוד יזמים צעירים" וכבר מהרגע הראשון סומן כהבטחה אמתית וכפתרון לבעיית השיווק של בעלי העסקים בישראל. לפני כארבעה חודשים גייסה החברה הון ראשוני, של למעלה מ-250,000$ על ידי משקיע פרטי (אנג'ל) וכיום לחברה כ- 10 עובדים בתחומים שונים (טכנולוגיה, שיווק ומכירות), לרבות המייסדים.

הטכנולוגיה החדשה פותחה למעלה משנה ומתבססת על פרמטרים שונים ומגוונים שמחשבים את הקשרים שבין בעל המקצוע לבין הלקוח. תוצאות חיפוש בעלי העסקים שיתקבלו על ידי החיפוש במערכת יהיו שונים לחלוטין בין משתמש למשתמש. זאת בהתאם לעובדה, כי לכולנו יש מעגל חברים שונה שממליץ או שמקושר לבעלי מקצוע אחרים. חדשנות זאת עומדת בפני עצמה לנוכח תוצאות חיפוש העסקים המרובות שאנו מכירים מגופים שונים שהתקבלו עד היום. בשלב הראשון תשיק החברה גרסת BETA לאפליקציה סלולרית למכשירי אנדרואיד ויחד איתה תשיק גם אתר WEB שמותאם לטלפון הנייד וזאת בכדי שגם משתמשי ה-IOS (אייפון) יוכלו ליהנות מהשירות.

מאחורי האפליקציה שלושה שותפים: עומרי שבי – מנכ"ל, עידן בן-פורת – מנהל טכנולוגי וצחי רייך – מנהל שיווק ומכירות. השלושה הכירו במהלך לימודיהם במכללת כנרת ושם החליטו להקים מיזם משותף. במשך שמונה חודשים שלושתם התגוררו ועבדו יחד בחדר בבית הוריו של אחד המייסדים שבחולון, ללא עבודה או שכר. לפני כשלושה חודשים התקבל הסטארט-אפ לחממת היזמים החדשה שנפתחה בראשון-לציון ומשם כיום הם עובדים. המיזם נתמך על ידי שני גופים גדולים – RishonStartUp, חממת הסטארט-אפים של עיריית ראשון לציון וקרן שמש לעידוד יזמים צעירים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים