יש או אין אמת בפרסום? משרד הפרסום אקליפטוס יצא להוכיח לצרכנית שיש אמת בפרסום

taloglavo

אז מה עושים כשהצרכן לא מאמין לפרסומות שלכם? מוכיחים לו שיש אמת בפירסום! מותג הסרת הכתמים וניש קליה של רקיט בנקיזר ישראל, השיק לאחרונה קמפיין פרסומי לקידום וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה. בפרסומת כמו ברוב הקמפיינים בז'אנר, גם זו הציגה צרכניות של המוצר המתחרה שהתבקשו להתנסות במוצר החדש ולהכתים את הבגד האהוב על ילדיהן בכתם מאתגר וקשה להסרה (שוקו, קטשופ ואפילו צבעי גואש). במהלך הפרסומת, הצרכניות, שהביעו ספק בהתחלה, נוכחו לגלות את יעילותו של המוצר בכתמים הקשים.

כמצופה, לאחר שסרטון הפרסומת עלה לעמוד הפייסבוק של המותג, גולשים רבים הגיבו בציניות והביעו ספק רב לגבי אמינותה של הפרסומת. כחלק מהרצון להוכיח את יעילותו של המוצר, הזמינו אנשי משרד הדיגיטל 'אקליפטוס' את טל אוגלבו, אחת המגיבות להתנסות במוצר בעצמה ונסעו לביתה לבדוק האם יש או אין אמת בפרסום.

ניסוי הפייסבוק של וניש קליה

קרדיטים
מנהלת שיווק וניש קליה: חגית ברטל פרסקי מנהלת מותג וניש קליה: עדי סווירי מנכ"ל משותף אקליפטוס: מאור חן מנכ"ל משותף אקליפטוס: אלעד סטפנסקי סמנכ"ל תוכן: יואל אריאל שמיר סמנכ"ל קריאייטיב: מעיין דר סופרווייזרית: ויקי חלפון פטל תקציבאית: עדי צרפתי קופירייטינג: לידור לוי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים