אחרי סטטוסים מצייצים – גם בלייזר משיקים אפליקציית סטטוסים בשם רולז

rulz-blazer

אחרי שעמוד הפייסבוק הפופולארי 'סטטוסים מצייצים' השיק בדצמבר 2013 אפליקציית מובייל המאגדת את מיטב הסטטוסים מרחבי הרשת (פייסבוק, טוויטר וכו'), גם מגזין הגברים בלייזר של ידיעות אחרונות מצטרף לחגיגה ומשיק את אפליקציית רולז (Rulz – נגזרת של חוקים). האפליקציה מגישה את התוכן בפיד ויזואלי מעוצב ומוקפד, בממשק מינימליסטי המאפשר למשתמשים לסמן מה הצחיק אותם (ולקבל בהמשך דברים המכוונים יותר לטעמם) וגם לשתף בקלות בכל הפלטפורמות.

לדברי ליאור נעמן, עורך בלייזר: "רולז היא מעין מסננת לכל מה שמצחיק באינטרנט העברי. היא מלקטת סטטוסים וציוצים מצחיקים מפייסבוק וטוויטר, מסננת את המוצלחים ביותר ומזרימה אותם למשתמשים בזמן אמת".

בין הסטטוסים הפופולארים באפליקציה ניתן למצוא כאלו של כוכבי סטטוסים מצייצים – גיא גולד, מוש דובצקי, אסף אפלבוים, יותם זמרי ונוספים.

״אני חושב שמצאנו כאן וואקום רציני. אנשים רוצים שיצחיקו אותם גם באינטרנט, ואת זה קשה למצוא ברשתות החברתיות או בכלל״, אומר נעמן. ״גם אם אתה משתמש כבד בפייסבוק, כדי להגיע לחומרים מצחיקים ממש אתה צריך לחפור עמוק מתחת לערימות של דברים אחרים. Rulz מקצרת את הדרך. המשתמשים מקבלים בזמן אמת את החומרים הכי מצחיקים ואקטואליים, והטקסטים הכי טובים של הכותבים הכי טובים. אם מישהו כותב משהו שנון איפשהו ברשת העברית, הוא ימצא את דרכו לרולז. וככל שהזמן יעבור, זה רק ישתפר וישתפר״.

קליק להורדת רולז לאייפון, קליק להורדה לאנדרואיד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים