ויעש אנפרנד – מירן פחמן ונועם פתחי כבר לא חברים בפייסבוק והברנז'ה גועשת

unfriend

מירן פחמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום פוגל Ogilvy, החליט לאנפרנד (Unfriend) את נועם פתחי, קופירייטר בכיר במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב וסטטוסיונר פופולארי עם כ-4000 עוקבים ברשת החברתית. אז מה פירק את החברות של הצמד, אשר נמנה על ותיקי ענף הפרסום הישראלי? מבחינת פחמן, אשר כתב אמש בפרופיל הפייסבוק שלו "זה לא היה לי קל אבל קיבלתי החלטה ערכית. עשיתי אנפרינד לנועם פתחי" הסיבה לפירוק החברות האינטרנטי היא "הפרופיל של פתחי מכיל גזענות והסתה שהעין שלי כבר לא יכולה לסבול יותר" כך הוא נימק באחת התגובות לסטטוס שכתב.

פתחי, לא נשאר חייב והחליט להגיב בחזרה תוך ניצול הפופולאריות שלו להתנגחות פומבית ונרחבת יותר עם פחמן וכתב כסטטוס תגובה: "חברים, עזרה. בד"כ אני לא פונה בבקשות לעזרה, אבל הפעם אני מרגיש שיש פה מקרה חשוב. מירן פחמן, איש פרסום חביב בסה"כ, שם יחסית מוכר, נמצא חולה במחלת הצומיאזיס הידועה גם בכינויה "איןליחיימה". מירן שלנו לקח אתמול את אחת ההחלטות הקשות והאמיצות בחיים שלו, והחליט לא להיות חבר שלי בפייסבוק. כנראה אחרי שהוא ראה שיצאתי על הח"כים ממר"צ ומאיש שלום עכשיו שהאשים בעצם מתנחלים ועמותות בימין בשלושת החודשים של הפרעות בירושלים. הוא לא בחר להגיב, הוא לא בחר לאנפרנד, היה לו חשוב להעלות סטטוס על זה שהוא אינפרנד ושזו "החלטה ערכית" – מה ערכי בזה אלוהים יודע. נעזוב רגע את חוסר ההבנה של איך מתנהלים ברשת שמוציא אותך פאתטי, ונתייחס רגע למניע הפסיכולוגי שמאחורי העניין. צריך להבין, אנשים כמוהו שרצים להעלות כזה סטטוס כנראה נמצאים במצוקה מאוד קשה והגוף שלהם צריך כדוריות יחס, אז הוא המציא שאני מסית כי זה הרי הכי קל (ימין=אלימות=רצח רבין) כשאין לך באמת דיעה. ואגב, עד היום לא שמעתי ממנו. מוזר. אולי כי כבר שנים הבנאדם ידוע כאיזה נודניק בלתי נסבל שרק תופס טרמפים על קריירות של אחרים ומבקר אותם על עבודות שהם עשו, בזמן שענף שלם יודע מה הוא תרם לאף קמפיין. אגב, תמיד מגיעה התנצלות אחרי שהנזק כבר נעשה.

הבוקר אחרי שהוא טינף עלי בתגובות עם החברים שלו, הוא התקשר ללמד אותי שלפעמים סטירה מחבר היא דבר חיובי או משהו ואז העדפתי לנתק. מכל המגיבים והעוקבים בפייסבוק – אנשים מסוגו הם הכי נוראיים, אלה שמכירים אותך אישית ומנצלים את זה כדי להיות הכי נבזיים ולהשיג מה שהם מנסים להשיג (אולי לחזור לאיזו תודעה).אז התגייסתי לנסות לעזור לו לעלות מ 9 וחצי לייקים לכמה שיותר, כנסו לעמוד שלו ולחצו לייק על הסטטוס הזה. כי הוא לקח אתמול החלטה לא קלה. כזה רגישי."

מאזן הכוחות בין פחמן לפתחי כמובן שאינו שקול, הסטטוס של פתחי זכה לכ-440 לייקים ו-120 תגובות בזמן שהסטטוס של פחמן זכה לכ-15 לייקים וכ-50 תגובות. האם ענף הפרסום הישראלי ישרוד את הפרידה? נחיה ונראה!

ויעש אנפרנד - מירן פחמן ונועם פתחי כבר לא חברים בפייסבוק והברנז'ה גועשת
ויעש אנפרנד – מירן פחמן ונועם פתחי כבר לא חברים בפייסבוק והברנז'ה גועשת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. כשהוא עבר מביקורת עניינית לחיסול חשבונות על בסיס הקריירה של מר פחמן.
    זה לא קשור לנושא ולא מכובד לדעתי וחבל שכך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים