פתחי וזמרי בעם – החל מראשון יותם זמרי ונועם פתחי יגישו תכנית רדיו יומית ברדיו דרום וברדיו גלי ישראל

פתחי וזמרי בעם
פתחי וזמרי בעם

צמד הפרסומאים ואושיות הפייסבוק הימניות, יותם זמרי, קופירייטר במשרד הפרסום ענבר מרחב G ונועם פתחי, עד לא מזמן קופירייטר בכיר ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, יגישו פינת רדיו יומית בשם 'פתחי וזמרי בעם' שתשודר במקומה של המשבצת של אראל סג"ל, בתחנת הרדיו 'גלי ישראל' ובתחנת 'רדיו דרום'.

התוכנית הראשונה תשודר החל ממחר (ראשון) ה-5.6, בין השעות 10:00 ל-12:00. ויש גם סרטון פרומו שרוכב על הקמפיין של אראל מרגלית.

נועם פתחי, יותם זמרי
נועם פתחי, יותם זמרי

נועם פתחי (Noam Fathi), מי שנחשב לאחד הפרסומאים הבכירים והמוערכים בענף הפרסום הישראלי, עבד ב-12 השנים האחרונות כקופירייטר בכיר ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, לאחרונה ולאור עסקת הרכישה של המשרד על ידי קבוצת הפרסום Publicis, סיים פתחי את תפקידו במשרד הפרסום ואף הגיש תביעה מתוקשרת בה דרש פיצויים בגובה של כמיליון ש"ח.

במסגרת התביעה, דרש פתחי מגליקמן/פובליסיס 310 אלף ש"ח פיצוי פיטורים, 150 אלף ש"ח פיצוי על עוגמת נפש ופגיעה במוניטין ו-500 אלף ש"ח נוספים כפיצוי בגין שעות נוספות. בשנים האחרונות התברג פתחי כדמות מובילה בקרב גולשי הפייסבוק הימניים עם כ-21 אלף עוקבים ולקח חלק בפינת הרדיו 'אחד החזקים'. בפברואר 2016 נבחר פתחי כאחת הדמויות המובילות בפייסבוק בקרב המגזר הדתי לאומי.

יותם זמרי (Yotam Zimri), בוגר קורס קופירייטינג של הבצפר, עובד כיום כקופירייטר במשרד הפרסום ענבר רחב G. זמרי החל את דרכו המקצועית בענף הפרסום הישראלי ב-2012 ושימש כקופירייטר דיגיטל במשרד הפרסום I&M אינטראקטיב. בדומה לפתחי, גם זמרי התברג בשנים האחרונות כמוביל דעת קהל והפך לאחת הדמויות המוכרות והנעקבות בפייסבוק בישראל עם למעלה מ-60 אלף עוקבים. זמרי כותב טור שבועי ב'מקור ראשון' ומשתתף בתוכנית סטטוס קוו בגלי צה"ל.

יותם זמרי ונועם פתחי
יותם זמרי ונועם פתחי

קרן אוזן, נציגת תחנות רדיו ישראל: "אנו גאים לצרף אלינו את נועם פתחי ויותם זימרי, לתכנית ראשונה מסוגה שתביא את פועלם של השניים ברשת אל ה-FM, ותעסוק בסוגיות שעל סדר היום מנקודת מבטם הייחודית. הרעיון לתכנית עלה לאחר זיהוי שלנו את הצורך האמיתי בקרב המאזינים למגישי אקטואליה המדברים באופן נגיש ונותנים במה לדעות שאינן נשמעות בדרך כלל".

ישראל פריד, מנכ"ל גלי ישראל: "פתחי וזמרי הם מובילי דעה שמגיעים מהעם ומדברים אל העם, ועל זה אנו שמים את הדגש בפיתוח התכנית. השניים יעסקו באקטואליה אך באופן שנון והומוריסטי. אני מברך על הצטרפותם ומזמין את כולם לחכות להפתעות משני אלה בעתיד".

סרטון הפרומו: יותם זמרי ונועם רוכבים על הקמפיין של אראל מרגלית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. אחלה תוכנית , סוף סוף תוכנית עם הומור לביקורת נוקבת וענינית על מה שבסדר היום.אני מעריץ של התוכנית ומחכה כל הבוקר לשעה 10 !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים