לשלי יחימוביץ' גנבו את האופניים – אבל אנחנו שילמנו על זה וביוקר

הי זאת שלי
הי זאת שלי

פופוליזם על חשבוננו? ביום שבת האחרון, פירסמה חברת הכנסת שלי יחימוביץ', סטטוס בעמוד הפוליטי שלה בו היא שיתפה את 130 אלף אוהדיה כי בשבוע שעבר נגנבו אופנייה ממש מתחת לאפה מחניית האופניים בכניסה למטה הבחירות של 'המחנה הציוני' שברחוב יגאל אלון. הסיפור על גניבת האופניים הצליח "לרגש" אלפי גולשים אשר לייקקו, שיתפו והגיבו לסטטוס, אשר הפך לויראלי עם כ-4700 לייקים, 900 תגובות ו-400 שיתופים נכון למועד כתיבת הפוסט.

"מי שמכור לאופניים כמוני בטח מכיר את ההרגשה. כל היודע דבר על מקום הימצאן מתבקש לצלם אותן ולהעלות כאן בעמוד, ואם מישהו מוצא אותן או לקח אותן בטעות הוא מוזמן להחזיר אותן ללובי של הבניין מול החניה, או לקחת אותן אליו ולהשאיר כאן תגובה ופרטים, ויבוא על שכרו" כך כתבה יחימוביץ'.

האופניים אומנם לא נמצאו/הוחזרו, אולם מישהו בכל זאת "בא על שכרו" מקידום ממומן של הסטטוס הכל כך חשוב, בעלות אשר כנראה הייתה מאפשרת לרכוש מספר לא מבוטל של זוגות אופניים חדשים. תודה לשי על הטיפ.

■ תגובת מפלגת העבודה (המחנה הציוני) לא התקבלה עד מועד הפרסום.

הי זאת שלי
הי זאת שלי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. היי,

    לא יודעת מאיפה הבאתם את ה״אינפורמציה״ לפיה בעלות מימון הפוסט אפשר היה לקנות כמה זוגות אופניים – אבל מובן מאליו שמי שכותב את זה הוא נטול ניסיון לחלוטין בפרסום בפייסבוק ולא מודע לסכומים הנדרשים לקידום פוסט כזה. (כנראה שהוא גם לא חזק במיוחד בתחום האופניים ובעלויות שלהם).

    ואגב, לפרסם כל השמצה שעולה בפייסבוק בתור ״עובדה״, בלי לטרוח לבדוק אותה, סתם כדי להתלהם – זו עליבות לשמה.

  2. זו התקטננות לשמה. אם ח"כ יחימוביץ' בוחרת לפנות לבוחריה באמצעות סיפור האופניים זו זכותה. עדיף על תקציב 'קשר עם הבוחר' שמופנה לרכישת מכונות אספרסו. כמו כן, מנין לך כמה עלה המימון של הפוסט הזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים