לא כאלו גברים גדולים: בלייזר הסירו עשרות סטטוסים שיווקיים מעמוד הפייסבוק שלהם

בלייזר וג'ילט - צילום מסך
בלייזר וג'ילט – צילום מסך

מגזין "הגברים" בלייזר של קבוצת ידיעות אחרונות, מצטרף לחברת וואלה! ומסיר עשרות סטטוסים שיווקיים אשר עלו לעמוד הפייסבוק שלו במרוצת השנים, וזאת לאור חשיפת המזבלה כי נמצאו כ-3700 הפרות של מדיניות הרשת החברתית בעמודי הפייסבוק של גופי התקשורת הגדולים בישראל. עיקר הסטטוסים השיווקים בבלייזר הם של חברת ג'ילט – פרוקטר אנד גמבל ישראל. המזבלה תיעדה את הסטטוסים בטרם הסרתם.

כזכור, לפני כעשרה ימים ולאור הסרת עמוד הפייסבוק הפופולארי 'סטטוסים מצייצים' על ידי פייסבוק ישראל, לאחר שמחירון הסטטוסים השיווקיים שהוצע על ידי אבי ועדי לן נחשף באתר גלובס, העבירה המזבלה לידי נציגות פייסבוק בישראל, רשימה של עשרות הפרות מצד ynet, וזאת במטרה להוכיח כי מדובר בפרקטיקה נהוגה מצד רבים ולא במקרה הייחודי ל'סטטוסים מצייצים'. פייסבוק ישראל בחרה להתעלם מפניית המזבלה, אולם החשיפה יצרה בהלה המונית בקרב כלל המערכות האינטרנטיות, אשר הנחו את עובדיהן להסיר לחלוטין את מרבית הסטטוסים השיווקיים שעלו בעמודים השונים. אתר וואלה! אף הסיר עמוד פייסבוק ייעודי עם למעלה מ-40 אלף אוהדים, אשר קידם באופן קבוע תכנים שיווקיים.

בלייזר, אשר קידמו בצורה מאסיבית תכנים שיווקיים של ג'ילט ומפרסמים נוספים הן בסטטוסים שיווקיים והן באפליקציות ממותגות, הסירו את מרבית התכנים השיווקיים האסורים, תכנים שיווקיים מסויימים עדיין מופיעים בעמוד, אולם סביר כי אלה יוסרו בקרוב. המזבלה ביקשה את תגובת פייסבוק ישראל וקבוצת ידיעות אחרונות, אולם אלה בחרו גם הפעם להתעלם.

קראו גם: המזבלה עושה סדר, מה אסור ומה מותר על פי מדיניות פייסבוק

חלק מהסטטוסים שהוסרו מעמוד הפייסבוק של בלייזר:

בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר

הסטטוסים / אפליקציות שעדיין לא הוסרו:

בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר
בלייזר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים