הצצה ראשונה: דמויות האקס מן החדשות פרי מוחם של מעצבים ישראלים

Bolder - זיו אריאלי
Bolder – זיו אריאלי

לרגל יציאת הסרט 'וולברין' עם יו ג'קמן לאקרנים (היום, ה-25.7), המכללה הישראלית לאנימציה השיקה תחרות גולשים במסגרת אלה נקראו להגות ולעצב דמויות אקס-מן חדשות ומקוריות. קבלו הצצה ראשונית לגיבורי העל החדשים ולעבודות שהוגשו לתחרות, כולן תוצגנה החל ממחר בתערוכה דיגיטלית בעמוד הפייסבוק של המכללה. למידע נוסף אודות התחרות הקליקו כאן לאתר של המכללה הישראלית לאנימציה. קליק לביקור בעמוד הפייסבוק עם כל העבודות שהוגשו.

Blobman – יצירה של אידם ליבוביץ'
שמו ריק, גדל כילד רגיל, למשפחה מאושרת, עד אשר בגיל עשר התחיל להתנזל ולאט לאט הפך לבלוב ירוק ודומם. הוריו שחשבו שאיבדו את בנם, קברו את הבלוב כגופת בנם. לאחר כחצי שנה החל ריק להחזיר את המודעות, הזכרון, ואט אט קיבל שליטה על הגוף החדש שלו. חיה (Beast) שהגיע למקום בגלל שנפוצה שמועה שהמתים קמו לתחייה, מצא גוש ירוק כמעט ללא צורה, אך עד מהרה ראה שמדובר בילד שיושב ובוכה. ריק הגיע לאחוזה הידועה תחת הדרכתו של צארלס אקסבייר, והחל ללמוד להשתמש בכוח שלו. ריק איינו זוכר איך היה נראה, כמעט ושום דבר מאז שהתעורר שוב, ואימץ על פי זכרון עמום את גיבור הסרטים שלו, לכן נראה מבוגר מגילו, אך עם מנטליות של טיפשעשרה.

Blobman - יצירה של אידם ליבוביץ'
Blobman – יצירה של אידם ליבוביץ'

Simply Mutants – יצירה של ליאור לב
הם אחלה חבר'ה. הכימיקלים קצת דפקו אותם, והם החליטו שיהיה נחמד יותר להסתובב ביחד בקבוצה עם סמל משותף וטייטס. חוץ מהקוף. הוא עם טיטול, מה לעשות… (בדיוק התחלנו איתו גמילה. הספר של מיכל דליות נהדר).

Simply Mutants - יצירה של ליאור לב
Simply Mutants – יצירה של ליאור לב

Super Dude – יצירה של יפתח רוטנברג
שמעון עוז (השם האמיתי שמור במערכת) היה בסטיונר בשוק תלפיות אשר התמחה בשיווק ירקות העונה. לאחר ארוע טרגי (דוח מעריית חיפה על פתיחת בסטה במקום אסור) הטביע את יגונו בבננות טריות כשלפתע עקץ אותו פשפש רדיואקטיבי. שמעון גילה כי ביכולתו להפנט אנשים בכוח הזזת הגבות שלו,ולהצית סגריות מרחוק (כרגע הוא עובד גם על סיגרים). לאחר שהתקבל בעזרת כוחותיו לפנימיה לנערים מחוננים בטירת הכרמל,סולק משם בבושת פנים לאחר שהיכה 4 נערים מחוננים (וחנונים) בהפסקות. פרופסור קסוויאר הכניס אותו בסודות חבורת X MEN ומשם הייתה הדרך קצרה לתהילה (קצרה אך הוא עדיין לא מצא אותה). שמעון התחתן עם ג'ין גריי והם מגדלים 3 ערסים וכלב פיטבול.

Super Dude - יצירה של יפתח רוטנברג
Super Dude – יצירה של יפתח רוטנברג

Female Punk Wolverine – יצירה של ולאד דורפמן

Female Punk Wolverine - יצירה של ולאד דורפמן
Female Punk Wolverine – יצירה של ולאד דורפמן

Bolder – זיו אריאלי
בין יכולותיו: לשאת משקל ולחץ גדולים, לספוג ולחולל אנרגיה קינטית בעוצמה רבה (לעצור משאית דוהרת בהתנגשות חזיתית, לגרום לרעידת אדמה ע"י קפיצה והנחתת אגרופים על הרצפה וכו').

Bolder - זיו אריאלי
Bolder – זיו אריאלי

בוץ' ולנזי – יצירה של ירפילב אנטון
בוץ' ולנזי הם חברים מאוד טובים מאז שלנזי היה קטן. בוץ' לקח את הילד לחסותו, אימן אותו והגן עליו מפני כל מי שניסה לפגוע בו. הם הפכו לצוות וכעת הם נודדים ממקום למקום וצדים חיות, אנשים, פושעים או כל דבר אחר שיהווה אתגר. בעבר בוץ' נלחם מול מפלצת אדירה שכמעט וקרעה אותו לגזרים, על מנת להצילו, היה צורך בהשתטלת איברים טכנולוגיים מתקדמים בגופו. דבר שהקינה לו כוח רב, יכולת יריית תמיסות רדיואקטיביות ועמידות בפני מחלות, זיהומים וכו'…לבוץ' גם יש את צ'ארה, עורב שחור שדרך עיניו הוא יכול לראות את העולם מה שמאפשר לבוץ' לראות למרחקים של קילומטרים. לנזי הוא נער מתבגר שגדל תחת חסותו של בוץ', הוא מאוד זריז, חזק יחסית לגודלו הקטן ומאוד חכם. הוא חולק את אהבתו של בוץ' ללחימה, אסטרטגיה וניצחון ושניהם מתייחסים לזה יותר כמשחק מאשר כעניין של חיים ומוות.

בוץ' ולנזי - יצירה של ירפילב אנטון
בוץ' ולנזי – יצירה של ירפילב אנטון

זיפ – יצירה של שירי בלומנטל
זיפ הוא "סופר מוטנט". התכונה המיוחדת שלו היא שבגופו מתקיימות מוטציות תדיר. כאשר הוא נמצא בקרבת מוטנטים אחרים הוא יכול לאמץ את המוטציות שלהם לזמן מה. זיפ מסוגל להסתגל ולנצל את המוטציות בגופו בזמן אמת, עוד בזמן שהן קורות. כלומר, הוא מסונכרן עם השינויים בגופו ומשתמש בהם לטובתו. למעשה נוצרו בעבר מוטנטים עם תכונה שכזו, אולם אף אחד מהם לא שרד וזאת גדולתו. הוא שרד היות והוא הצליח לגשר על הפער בין השינויים הגופניים ומחשבותיו. בעוד שהאחרים בעלי ה"מוטציות המתחלפות" היו בדיסוציאציה גמורה למוטציות שקורות בגופם, זיפ הצליח לפתח את היכולת להבין, להשפיע במידה מסויימת על השינויים ולעשות להם רגולציה. על כן הוא זכה לתואר "פוסט מוטנטוס" או "סופר מוטנט".

זיפ - יצירה של שירי בלומנטל
זיפ – יצירה של שירי בלומנטל

מר שארק – יצירה של מ. גורדון

מר שארק - יצירה של מ. גורדון
מר שארק – יצירה של מ. גורדון

Hyena – יצירה של נחשון רובל

Hyena - יצירה של נחשון רובל
Hyena – יצירה של נחשון רובל

הנסיכה טל – שמואל יחבס

הנסיכה טל - שמואל יחבס
הנסיכה טל – שמואל יחבס

רבי-כוח – יצירה של גיא בן-נון
דויד (רבי-כוח) שליין נולד בברוקלין למשפחה חרדית, הוא גילה את כוחותיו בגיל הנעורים, כאשר הוא התחיל את לימודי הרבנות שלו. לאחר תקופת הסתגלות, הוא החל לאמץ את החזות החרדית ולהשתמש בה כאמצעי לחימה. הטלית הופכת לחליפת מגן, הכובע לדיסק הטלה, התפילין לשוט והמצביע לחרב.

רבי-כוח - יצירה של גיא בן-נון
רבי-כוח – יצירה של גיא בן-נון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. בתגובה לגיקית:
    צריך לזכור שזו קודם כל תחרות עיצוב.
    גם אם הכוחות כבר קיימים אצל דמויות אחרות, באקס-מן או בסדרות/סרטים/קומיקסים אחרים (ובינינו, קשה לחשוב על כוח מיוחד שלא הופיע מתישהו באיזשהו מקום), המוקד בתחרות הוא על עיצובים מקוריים, וכאלה יש פה רבים.

  2. קודם כל – סחטיין על היצירתית וההשקעה המפתיעה. כולכם כל כך מוכשרים, נהנתי מאוד לקרוא את תיאורי הדמויות – רק חבל שכמה מהכוחות לא מקוריים במיוחד:

    בוץ' – העורב השחור שמאפשר לגיבור ראייה מעיניו למרחקים – הרעיון מועתק ממשחקיי הכס.
    זיפ – פחות או יותר הכוח המוטנטי של רוג מאקסמן, רק שהוא לא חייב לגעת במוטנטים סביבו.
    סימפלי מיוטנט וסופר דוד – מושפעים מאוד מספיידרמן. עקיצה של פשפש-כמו-עכביש-רק-לא רדיואקטיבי לסופר דוד, והחיות המוטנטיות, בדומה לניסויים של דוקטור קונורס.

    למרות זאת, כל הציורים ממש מושקעים, ויש כמה כוחות מעולים ומקוריים (הנסיכה טל מפגינה מקוריות מקסימה בעיניי).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים