ישראכרט משיקה את אפליקציית נייבר בקמפיין בחירות משעשע עם יובל סמו

יובל סמו
יובל סמו

השחקן יובל סמו עוטה את דמותו של דוד פרקש, המשיק תשדיר תעמולת בחירות כחלק מהתמודדותו לראשות ועד הבית של הרצל 13 כניסה ב. המהלך של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי לתשלובת ישראכרט משיק את אפליקציית נייבר (neighbor), אפליקציית ניהול בניין חדשנית, המאפשרת לנהל את הבניין בצורה חכמה, נכונה וזולה יותר, לרבות תשלומי ועד הבית באמצעות כרטיסי אשראי, דיווח על תקלות וקבלת עדכון לאחר שהתקלה טופלה, לוח מודעות דיגיטלי בין הדיירים ועוד.

אפליקציית נייבר של חברת דורביל (אלישע כהן), היא חברת הסטארט אפ הראשונה שהוקמה במסגרת מאיץ הסטארטאפים HAC של מרכז היזמות הטכנולוגית של עיריית הרצליה. דורביל היא מערכת פתרונות לניהול נדל״ן משותף, וזוהי האפליקציה הראשונה מתוך 3 שוחררה לאוויר העולם. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין ישראכרט לאפליקציית neighbor, שחלק מההשקה מתבטאת במהלך הפרסומי עם סמו.

במסגרת הקמפיין מציגה ישראכרט את "שידורי תעמולת הבחירות של ועד בית ברחוב הרצל 13". פרקש (סמו), מתמודד מול פניה פרוכט (ביבי סטייל), בהתכתשות פוליטית משעשעת. בדומת למרבית מהמהלכים האחרונים של באומן בר ריבנאי, גם הקמפיין הנוכחי של ישראכרט מתרחש בעיקר בסביבת יו טיוב. וזאת תודות לקשר החם עם אמיר אריאלי, בעברו סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי, שעבר בפברואר 2015 לאייש את תפקיד מנהל הקריאייטיב של גוגל ישראל. נראה כי מאז כניסת אריאלי לתפקיד, בבאומן משקיעים יותר ויותר משאבים ביצירת קמפיינים ייעודים ליו טיוב תוך שימוש בשלל הפיצ'רים המתקדמים של גוגל.

קרדיטים
מנכ"ל: יוסי לובטון מנהל קריאייטיב ראשי: נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב מנהל קריאייטיב: מתן ידידה צוות קרייאיטיב: ניב הרצברג, רונן קורנברג קופי דיגיטל: לירון כהן סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים פלנר: עומרי רבין סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי הפקה: אודליה נחמיאס סמנכ"לית לקוחות: שני שאול סופרוויזרית: עדי רביזדה תקציבאית: נעם ירושלמי חברת הפקה: POV במאי: גא"י מיכאל בית פוסט: POV טראפיק: רונית דואניס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים