ערן גדות & יריב נתי בקמפיין יוצאי ריאליטי חדש ל-SessMe, יואב הצל אליאסי על הקריאייטיב

אפליקציית SessMe
אפליקציית SessMe

סוכנות הפרסום והטאלנטים 'ערן גדות & יריב נתי' שהושקה במרץ השנה עולה בקמפיין ישראלי ועולמי חדש לקידום אפליקציית המסרים המוצפנת SessMe (ססמי) שמושקת בימים אלה על ידי צמד היזמים עופר בן דוד וחיים סער.

המהלך שבשיתוף פעולה עם הראפר יואב הצל אליאסי שאמון על ניהול הקריאייטיב, מושק בכיכובם של השחקן צחי נוי, פליטי תוכניות הריאליטי דנית גרינברג וטום קשתי, הנמנים על מיוצגי סוכנות הטאלנטים של גדות ונתי ואושיית האינסטגרם וכוכבת התוכנית 'איט גירל' בהוט, קים אקאפי שנבחרה לפנים של הקמפיין ומופיעה במרבית התקשורים, באתר האפליקציה ובסרטונים.

צפו גם: פרסומות הטאלנטים של יריב נתי עוד יהפכו לקאלט בעולם הפרסום הישראלי

יואב אליאסי, המוכר לכולנו בכינוי 'הצל', הוא לא רק ראפר ואימפריית פייסבוק ימנית ופרובוקטיבית, הוא גם פרסומאי, מפיק ואיש קריאייטיב. כזכור, באוגוסט השנה, השיק אליאסי קמפיין אינטרנטי עם השחקן נירו לוי עבור בוטיק היין 'סער'. המהלך של אליאסי זכה לבאזז נרחב, בעיקר סביב מחאה אינטרנטית שצמחה סביבו.

SessMe – דנית גרינברג, טום קשתי

אפליקציית ססמי שמושקת בימים אלה בארץ ובעולם ומציגה עצמה בין היתר כאפליקציית אנטי שיימינג שנועדה למנוע הפצה נרחבת של תמונות דיסקרטיות. ססמי היא אפליקציית מסרים מידיים ושליחת הודעות מאובטחות ומוצפנות המאפשרת פיצ'רים שונים וייחודיים אשר רובם אינם קיימים באפליקציות דומות. בין הפיצ'רים באפליקציה; מחיקת תמונות ומסרונים מכל המשתמשים שקיבלו אותה אי פעם בתוך האפליקציה, שליחת הודעות מתוזמנות מראש כדוגמת איחולי מזל טוב וכתיבת מסרונים מוצפנים.

הסרטון של צחי נוי וקים אקאפי

עופר בן דוד וחיים סער, מנכ"לים משותפים בחברה מספרים: "בני נוער העידו במחקרים שונים כי המסר המרכזי אותו היו מסמנים היום לו היו נשאלים היה "לחשוב 10 שניות לפני שליחה". בני נוער בין הגילאים 13-21, העידו כי נפגעו ו-90% מהם היו רוצים להתחרט, רק אלא שאין להם את היכולת לעשות זאת". קליק להורדה לאייפון ולאנדרואיד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים