Reason-Y ופרפל אינטראקטיב בקמפיין ה'אולימפפאיה לצעדים ראשונים' עבור רשת נעלי פפאיה

האולימפפאיה לצעדים ראשונים
האולימפפאיה לצעדים ראשונים

סוכנות Reason-Y של שי קרישפין, שזכתה לאחרונה בתקציב הדיגיטל של נעלי פפאיה, יוצאת בקמפיין חדש לרשת נעלי הילדים 'פפאיה' ולמותג 'פפאיה בייבי' תחת הכותרת "האולימפפאיה לצעדים ראשונים". במסגרת הקמפיין, שנעשה בשיתוף פעולה עם סוכנות פרפל של אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור, הושק מתחם המקדם את האסטרטגיה השיווקית החדשה 'פפאיה בייבי – ללכת על בטוח' לצד סרטון אינטרנטי.

פפאיה אלופה בנעלי צעד ראשון.
פפאיה אלופה בנעלי צעד ראשון.

שי קרישפין, מנכ"ל חברת Reason-Y מספר למזבלה: "יצרנו פתרון מיתוגי שלם לנעלי צעד ראשון של פפאיה בייבי, אשר התחיל בבניית אסטרטגיה תחת המסר 'ללכת על בטוח', המשכנו בהפקת סרטון ה-"אולימפפאיה" וקישרנו בין פעילויות הדיגיטל השונות. הבחירה שלנו בפרפל כשותפים לדרך היתה טבעית, במטרה לקחת את נעלי פפאיה לגבהים חדשים".

אלעד שמעוני, סמנכ"ל הלקוחות של פרפל: "כהורה צעיר בעצמי, אני יודע כמה הורים יכולים להיות רגישים כלפי בטיחות ואיכות הנעליים שהם קונים לילדיהם. בנעלי פפאיה זיהו את הצורך של ההורים לתת את הטוב ביותר לילדיהם ואת הנכונות שלהם לברר ולפנות לזירות הדיגיטליות כדי להתייעץ עם הורים נוספים. על כן אנו שמחים במיוחד לשתף פעולה עם חברה כמו נעלי פפאיה שהבינה את הצורך הזה ולהרים ביחד קמפיין מוצלח"

רדה רביבו, מנהלת השיווק של נעלי פפאיה: "בחרנו בשני משרדי פרסום מעולים שביחד יוצרים שיתוף פעולה פורה, אשר תורם ויתרום רבות לרשת נעלי פפאיה".

האולימפפאיה לצעדים ראשונים של פפאיה בייבי

יח"צ: נעלי הצעד הראשון של פפאיה בייבי משלבות עיצוב מושלם, בטיחות ונוחות המבוססת על טכנולוגיית ה-BABY GEL. הנעליים מעניקות אחיזה יציבה ורכה החל מהצעד הראשון, עם רפידת הבייבי ג'ל מסייעת בבלימת זעזועים ושמירה על כף הרגל ורפידת הבייבי ג'ל שפותחה בליווי אורתופדי צמוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. עם כזה קריאייטיב, אולי היה עדיף לקרוא לזה אולימ-פיפי-יאדה!
    חחחח וואי וואי איך הכנסתי לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים