משרד החוץ בפרסומת דרושים: בואו להגן על המערך הדיפלומטי הממלכתי בחו"ל

משרד החוץ
משרד החוץ

משרד החוץ בראשות שר החוץ וראש הממשלה בנימין נתניהו, משיק מחדש את קמפיין הדרושים לגיוס מאבטחים להצטרפות למערך האבטחה הממלכתי של משרד החוץ והגנה על הדיפלומטים הישראלים בחו"ל. המהלך הושק לראשונה ב-2013.

המערך הדיפלומטי של מדינת ישראל בחו"ל עמד מאז ומתמיד בחזית האיומים של אירגוני הטרור כנגד מדינת ישראל. מערך האבטחה הממלכתי של משרד החוץ בחו"ל, מציע לבוגרי יחידות השדה בצה"ל, קצינים, מפקדים ולוחמים, להשתלב בתפקידי אבטחה בשגרירויות ישראל בעולם. לפניות: [email protected]

שגרירויות ישראל שבראשן עומדים נציגי משרד החוץ מייצגות את סמלי השלטון הישראלי בחו"ל ומהוות יעד מועדף לפגיעה מצד ארגוני טרור. על הלוחמים והמפקדים של חטיבת הביטחון של משרד החוץ מוטלת האחריות למנוע מימוש איומים אלו ופגיעה באנשי משרד החוץ והשליחים הישראלים בחו"ל.

לצורך כך, עובר מאבטח של בטמ"ח תהליך הכשרה אינטנסיבי ומגוון ברמה הגבוהה ביותר הקיימת במערך האבטחה הממלכתי, על מנת לתת לו את הכלים המתאימים להתמודדות עם אותם איומים. בניגוד למגזרים אחרים, בהם מדובר בהכשרה חד מימדית וייעודית, במקרה שלנו מדובר בהכשרה רב תחומית, כגון אבטחת אישים, אירועים, מתקן, מידע, הכשרה שהופכת את המאבטחים שלנו למקצועיים ואיכותיים בהשוואה למגזרים האחרים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים