אחד החזקים: נועם פתחי, עידן ניידיץ, יותם זמרי, דני קמושביץ ואושיות פרסום מצייצות נוספות באירוע סאטירי מיוחד

יותם זמרי, אחד החזקים
יותם זמרי, אחד החזקים

נועם פתחי, עד לא מזמן קופירייטר בכיר במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב ובעל פינת הרדיו 'אחד החזקים' שסקרה את מיטב הסטטוסים של השבוע ברדיו תל אביב 102FM, יוצא לעולם האמיתי ומשיק את אירוע 'אחד החזקים' שיתקיים מחר (רביעי ה-23.12) בכולי עלמא (מקווה ישראל 10 ת"א) החל מהשעה 20:00.

מדובר במפגש סאטירי רשתי בו האושיות הפופולאריות של פייסבוק יפגשו את עוקביהם בערב מלא באלכוהול והומור. לצורך קידום האירוע, יצר פתחי גם סרטון משעשע, בו מככבים יהודה גולני, אבנר רסל, תאיר שוקרון, פנינה ספרינגר, תומר ספירשטיין, איתן כליף, אייל כליף, יותם זמרי והעולל פלג זמרי, רן פינקלשטיין, אדי גרצמן, מיכל וייסנברג, גיא גולד, דני קמושביץ, עידן ניידיץ ונוספים, רובם אגב פרסומאים המאיישים משרות קריאייטיב במשרדי הפרסום השונים, ביניהם אדלר חומסקי & ורשבסקי, באומן בר ריבנאי, יהושע\TBWA ומקאן תל אביב.

סרטון לקידום "אחד החזקים – הרשת נפגשת"

אנשי ונשות ענף הפרסום הישראלי, בדגש על אלה שעוסקים במקצועות הקריאייטיב (קופירייטינג וכו'), הפכו בתקופה האחרונה למובילי הצייצנים והסטטוסיונרים ברשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק. יש להם קהילות עוקבים ענפות, הם משתפים בסרטונים וגאגים שיצרו וגם בדעות פוליטיות, כמו במקרה של יותם זמרי ונועם פתחי שמוכרים בעיקר בזכות הדעות הימניות שהפכו לקו מנחה בהתנהלותם הרשתית.

האירוע 'אחד החזקים – הרשת נפגשת' יתקיים כאמור מחר בכולי עלמא ועתיד להיות מלא עד אפס מקום (כניסה חינמית), כך לפחות עולה ממספר האנשים שאישרו הגעה באירוע שנפתח בפייסבוק, למעלה מ-500 איש הודיעו כי יגיעו (קליק לאיוונט).

יבגני זרובינסקי כבר אישר הגעה וגם דפני גפני כנראה תהיה שם, זהותה של הטרולית שממשיכה להסעיר את הרשת החברתית ואת הברנז'ה בפרט עדיין לא נחשפה, אולם הערכות הן שמדובר בפרסומאי או פרסומאית ממשרד הפרסום באומן או מקאן. בימים הקרובים גם יעלה במזבלה ראיון מיוחד עם גפני בשיתוף עם מגזין סטיקר.

אחד החזקים - הרשת נפגשת
אחד החזקים – הרשת נפגשת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים