ראובני פרידן בקמפיין 'קבוצות מיקוד' לשברולט ספארק החדשה – "אנשים אמיתיים, לא שחקנים"

שברולט, ראובני פרידן
שברולט, ראובני פרידן

משרד הפרסום ראובני פרידן של 'דה אינטרפבליק גרופ', משיק קמפיין חדש עבור מותג הרכב שברולט של היבואנית המקומית UMI. המהלך המקומי, שמושק כחלק מהשפה הפרסומית החדשה של שברולט בלמעלה מ-30 מדינות בעולם, מושק תחת הכותרת 'אנשים אמיתיים, לא שחקנים".

הקמפיין, "אנשים אמיתיים, לא שחקנים", מדבר בגובה העיניים לצרכן, ונשען על תובנה מרכזית בעולם השיווק, ובתחום הרכב בפרט, אשר מכירה בכך שהצרכן "שבע" מהבטחות שיווקיות ריקות מתוכן ומסתמך יותר ויותר על המציאות כפי שהוא והמעגל החברתי הקרוב אליו רואים אותה. השימוש באנשים אמתיים הוא מרכזי, שכן הצרכן יעדיף תמיד חוות דעת 'אותנטית' של אדם שהוא מתחבר אליו, כמו שכן, קרוב משפחה או אדם שחווה דילמה דומה.

סדרת הסרטונים שהופקה בישראל על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, מציגה קבוצת אנשים רגילים, מכל שכבות האוכלוסייה, היושבת בחדר, ובטוחה שהיא הגיעה לקבוצת מיקוד בנושא מסוים שלא קשור בשום אופן למותג כזה או אחר.

במהלך דיון מתפתח, בעידוד המנחה, דיון בו המשתתפים מדברים בחופשיות על הסוגיות החשובות בחייהם. כפי שמרמז שם הקמפיין, המשתתפים הינם אנשים אמתיים, אשר לא קיבלו שכר ולכן חשים חופשיים לומר את דעתם. בסופו של הדיון מתקבלת תובנה, אשר מתקשרת לדגמים החדשים של שברולט והאפשרויות שהם מציעים ללקוח, כמו חיבוריות מתקדמת למכשירי טלפון חכמים, או עוצמת מנוע.

נמסר כי: "קמפיין "אנשים אמיתיים, לא שחקנים" מתחבר לאווירה השיווקית החדשה, שואב השראה מהרשתות החברתיות, ומכיר בכוחו של הצרכן, המאפשר לו להחליף דין ודברים במגוון פלטפורמות עם המותג, לומר את דעתו, לשתף ביקורת ומחמאות. הסרטון הראשון בקמפיין, עולה בימים אלה באמצעי המדיה המרכזיים ומתמקד בקטע אופרה שמושמע לאנשים בקבוצת המיקוד. לאחר מכן, נכנסים לחדר מספר אנשים, וקבוצת הדיון מתבקשת לנחש מי שר את הקטע. להפתעתם, מתגלה להם שדווקא הילדה הקטנה בעלת המראה הביישני היא זו שהוציא את הצלילים מגרונה. הקטע מבליט את ההפתעה שחש הנהג כאשר הוא נוהג בספארק החדשה, הרכב העוצמתי בקטגוריית המיני, המתאפיינת דווקא במנועים קטנים וחלשים".

גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות: "הצרכן הפך מחוכם יותר ולמד לקרוא בין השורות. זאת הסיבה שהחלטנו להתחבר לשפה הגלובלית של שברולט, שהביאה לצמיחה של המותג בארה"ב, ולבדוק כיצד אנשים אמתיים יגיבו כשהם ייחשפו לדגמים החדשים של שברולט, בלי מניפולציות שיווקיות, כל האמת, ישירות אל המצלמה, ממש כמו הגולש שמגיב בפייסבוק".

זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני פרידן IPG: " אנשים יושבים בערב לראות ריאליטי, לא פרסומות. עוד ועוד רכבים חולפים להם בפרסומות על המסך, למישהו יש מושג איזה רכב זה היה? מישהו שם לב? שברולט השכילו להבין את זה והחליטו 'טו קאט דה בולשיט'. במקום שהמותג ידבר על עצמו, ניתן לאנשים אמיתיים לדבר עליו. במקום עוד פרסומת, ניצור תוכן מלהיב ומבודל, נעשה ניסויים משעשעים ומפתיעים, ניתן לצרכן ערך וחוויה. ברמה המקצועית והאישית, התמזל מזלנו לקחת חלק באחד הקמפיינים המצליחים בעולם ולעבוד לצד המקצוענים הגדולים בעולם ולקבל רוח גבית מלקוח שלקח על עצמו למצוא דרכים חדשות לליבו של הצרכן".

קרדיטים
יח"צ: יוניק – מתן ברקוביץ, נסים דואק משרד: ראובני פרידן, ניב חורש, אודי פרידן, זיו קורן, משה ראובני קריאייטיב: איתי גרונר, קובי כהן, רועי גוטמן, ולדי סרז'בסקי, איתמר צרפתי ניהול לקוח: עומר אפרתי, און וינמן, ירדן ברד צוות דיגיטל: משה קרסיק , לנה פלדמן, רוני פרי, תומר צח אסטרטגיה: ענת סגל, אלי מרציאנו הפקה: דנה קארו חברת הפקה: ראבל במאי: גבעון שניר צלמים: תומר שטיינברג, רונן עוז, שחר רזניק מוסיקה מקורית: תומר בירן ארט: יוסי צרויה עורך: בועז מן בית פוסט: פוסט אופיס קריין: אריאל פרידן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים