המועצה הישראלית לצרכנות בקמפיין פסח "משה הצרכן החכם"

המועצה הישראלית לצרכנות
המועצה הישראלית לצרכנות

רגע לפני ליל הסדר, המועצה הישראלית לצרכנות משיקה קמפיין חדש בכיכובו של "משה", צרכן חכם לרוב, שיצא כמו כל עם ישראל לעשות קניות לרגל חג הפסח. אלא שבעודו פוסע בין המדפים העמוסים כל טוב הוא נחשף למסר מבורא עולם שכנראה החליט להקדיש לו קצת זמן ולסייע לו בחיסכון עלויות סל הקניות לחג.

הקמפיין של המועצה, נועד לחנך את הצרכנים ברכישת הסל המשתלם ביותר לחג הפסח. על פי המועצה, סל הקניות המוצע מכיל 70 מוצרים שונים וכולל סוגי בשר ועוף, יינות, חבילת מצות, גפילטע פיש בצנצנת, חזרת אדומה, חסה, מצות מצופות בטעם שוקולד, עוגיות יין כשרות לפסח, עוגיות קוקוס, קמח מצה ועוד.

על פי ממצאי הבדיקה מנתונים שנאספו לפני מספר ימים, עולה כי הפער בין הסל הזול ביותר ליקר ביותר שנמצא, עומד על כ-64% שהם כ-467 ש"ח, בין הסניפים השונים ועבור אותם המוצרים. על פי המועצה, הרשת הזולה ביותר היא 'דאבח עין המפרץ' ולאחריה סניפי רמי לוי; עכו, נהריה ועפולה. העיר הזולה ביותר היא אשדוד, לאחריה אשקלון, ראשון לציון, חיפה, ירושלים, נתניה ובאר שבע.

עו"ד אהוד פלג, מנכ"ל המועצה לצרכנות: "הרשתות מאוד אוהבות את הביטוי : קניות לפסח והן מנסות לנצל את האפקט הפסיכולוגי שגורם לנו לרוץ ולקנות מה שצריך וגם מה שלא כל כך צריך. ביחס לסל הפסח של השנה שעברה, ניכרת התייקרות ממוצעת של כחמישה אחוזים. בלי קשר לסטטיסטיקה, צרכן יכול להוזיל לעצמו את סל הקנייה אם יקפיד לקרוא עד הסוף, את תנאי המבצע ליד המדף ולוודא בקופה שהמבצע נכלל בחשבונית".

קרדיטים
תסריט וקריאייטיב: אלירן אור צילום, עריכה ובימוי: עילי וידאומן (עילי קמחי) משחק וקריינות: ערן אסיס מנהלת מחלקת קשרי-חוץ: נורית לב עוזרת הדוברת: ליאת אסיף

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים