רני רהב מפזז בקליפ חדש של ציבלין עבור האגודה הישראלית לטרשת נפוצה

רני רהב בקליפ של מיראז'
רני רהב בקליפ של מיראז'

האגודה הישראלית לטרשת נפוצה משיקה הבוקר שיר וקליפ באנגלית באמצעות זרוע הפרסום הויראלי Z של ציבלין, שהופק במטרה להעלות את המודעות לטרשת נפוצה. את השיר שמבקש להעביר את המסר "כולנו מושלמים בדיוק כפי שאנחנו", מבצעת מיראז', הרכב הכושים העבריים מדימונה שהחלו את דרכם בריאליטי "אקס פקטור" וידוענים ישראלים רבים שהתנדבו להשתתף בהפקה, ביניהם רני רהב, שחר פאר, אבי קושניר, נועה פילטר ונוספים. על ההפקה המוזיקאלית של הקליפ אמון ירדן ג'ורדי פלג, שמוכר בעיקר בזכות שיתופי הפעולה עם סטטיק ובן-אל.

גיא בורנשטיין, ציבלין Z
גיא בורנשטיין, ציבלין Z

מאחורי היוזמה לשיר, "Just the Way I am" הנושא מסר אוניברסלי להעצמת חולי טרשת נפוצה בעולם ובישראל, עומדת ג'נין ווסברג מנכ"לית האגודה: "בחרנו בשיר בשפה האנגלית במטרה להקדישו לחולים בטרשת נפוצה ובני משפחותיהם בעולם כולו. בישראל חיים 6,000 חולי טרשת נפוצה, מעוררי השראה על האופן שבו הם מתמודדים עם המחלה בעלת אלף הפרצופים. אנחנו מזמינים את כולם לחגוג את היופי הייחודי שמצוי בתוך כל אחד ואחת מאתנו. להירתם לקידום חזון של עולם ללא דעות קדומות, ללא דיכוי של אחרים בשל האתגרים הפיסיים, השכליים והרגשיים שאיתם הם מתמודדים. ללא הבחנה ותיוג מגזרי".

שליח צ'זם בן ישראל: "אחד הפרויקטים שאני הכי גאה להיות חלק מהם היא עבודת ההתנדבות שעשינו עם ובעבור האגודה לטרשת להגברת המודעות לכל האנשים האמיצים שחיים עם המחלה ברחבי העולם. אני מקווה שבאמצעות השיר שכתבנו נעורר באנשים ברחבי העולם, שחיים עם טרשת נפוצה, וכל מחלה אחרת. או עוברים כל דבר אחר שהוא קשה ומרגישים שהם אולי רוצים לוותר, לא לוותר! להמשיך ולהתמודד ולחיות כמו כולנו, כל אחד בדרכו הייחודית, חזקים, יפים ומושלמים".

מושיע אדווארדס: "כתבתי את השיר JUST THE WAY I AM על ניסיון חיי ועל האובדן שחוויתי כשאיבדתי את אמי ואת אחיי. בחרתי להעלות את המודעות לטרשת ולמחלות אחרות, בכוונה וציפייה לחבר בין מוסיקה להבראה. וכן כזו שמחברת בין בני האדם".

זכאי קוויק בן ישראל: "תודה לכם חולי הטרשת הנפוצה בישראל שנתתם לי את ההזדמנות לשיר עבורכם. אני מקווה לסייע לחולל שינוי בקרב חולי הטרשת הנפוצה וכל אדם שמרגיש 'אחר'. המסר שלי הוא כולנו שווים".

סאנופי ג'נזיים: תמכה בהפקה
סאנופי ג'נזיים: תמכה בהפקה

בין המשתתפים בקליפ (פרובונו): הטניסאית הפורשת שחר פאר, איזי, נוי אייזן, מיטל דה רזון, אלמה דישי, רמי הויברגר, סי היימן, לארה ווסברג, עינת ויצמן, שני חזן, ג'וליה לוי בוקן, שחר פאר, קובי פרג', אבי קושניר, רני רהב, מעיין רובין (נועה פילטר), עדי שילון ועוד.

בישראל חיים כ-6000 חולים בטרשת נפוצה, מחלה שבה המערכת החיסונית בגוף תוקפת את מערכת העצבים המרכזית ופוגעת במיאלין, השכבה העוטפת והמבודדת של סיבי העצב. משמעות אבדנו של החומר המבודד היא פגיעה ביכולתם של העצבים להעביר מידע. להיות חולה בטרשת נפוצה משמעו לגרור רגל, ללקות בראייה כפולה, לאבד שליטה על דרכי השתן, להיתמך בהליכון, להזדקק לכיסא גלגלים ולעיתים אף להיות מרותק למיטה, כשרק הראש עוד פועל ומבין את המתרחש. פעמים רבות תוצאות המחלה הן ניתוק מהעבודה, מהחברה.

מיום היווסדה בשנת 1976, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה מושיטה יד תומכת לכ-6,000 חולי טרשת נפוצה ו-20,000 בני משפחותיהם בישראל. מטרת האגודה היא לאפשר לחולים לנהל חיים תקינים ומלאים ככל הניתן, ולעודדם להמשיך לתפקד במסגרת המשפחה והקהילה ולתרום לחברה, למרות הקשיים הרבים שמציבה המחלה.

קרדיטים
שותפים להקפת הקליפ: משרד הפרסום Z מבית ציבלין תקשורת צעירים עיבוד והפקה מוזיקלית: ירדן ג'ורדי פלג בימוי וכוריאוגרפיה: טל הנדסלמן פוסט פרודקשן: אבי הלטובסקי, יוניסל פתרונות סלולריים מתקדמים בע"מ // בעלים: אורן ציבלין מנהל קריאייטיב: גיא בורנשטיין קופי: אלכס שולץ, גיא אורדיבר תקציבאית: מאיה גרינברג סופרווייזר: אוהד קצין מפיק: רפאל אייל חברת הפקה: ROMS // נמסר כי חברת התרופות סאנופי ג'נזיים תמכה בהפקת הקליפ כשירות לציבור חולי הטרשת הנפוצה בישראל. "החסות ניתנה באופן בלתי תלוי ולא השפיעה על תכניו".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים