הג'ונגל הגדול

מזבלה

EllaComm ו-וואלה! השיקו לפני כחודשיים ערוץ וידאו סייקו בשם Ugly TV. אמש עלתה פרודית ריאליטי חדשה ופסיכית בשם 'הג'ונגל הגדול'. הסדרה מבוססת על הפורמט של 'האח הגדול' כאשר במהלך שלושה שבועות שבע דמויות צבעוניות יגורו יחד באחוזה תחת עינו הבוחנת של האח הגדול ויבצעו משימות שונות ומשונות בהן המפסיד 'נכחד' והזוכה לוקח את הפרס הגדול – מפתחות לאחוזה מפוארת וכמובן מפתח לעולם הזוהר והפרסום. הדמויות עשויות להראות חמודות אך המראה מטעה: היכולת של המשתתפים לרמות ולהפעיל מניפולציות, אנושית ושטנית לחלוטין. קליק לצפייה בפרק הבכורה.

אגב האתר יושב על הדומיין Ugly.co.il שעד לא מזמן היה בבעלות מקאן דיגיטל כחלק מקמפיין החברה המכוערת של בקרדי בריזר. מעניין באיזו מסגרת של ברטר הנ"ל הגיע לידי וואלה או שמא בכלל בוטל על ידי מקאן, שזה בכלל שערורייתי לדעתי.

מתוך הג'ונגל הגדול
מתוך הג'ונגל הגדול

הג'ונגל הגדול הינה קומדיית אנימציית סטופ מושן (stop motion) קנדית, יצירה מקורית של אולפני קאפה קופי ושל טלטון שהופקה ב-2008 בקנדה. הסדרה זכתה בתוכנית האנימציה הטובה בפסטיבל השנתי של פרסי ג'מיני, פסטיבל הטלוויזיה הקנדי. עד כה הופקו שתי עונות הכוללות 20 פרקים של 20 דקות. קליק לקומוניקט המלא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים