מי משתלט לכם על המחשב?

מזבלה

מזה שלושה חודשים פועל בפייסבוק דף אוהדים הנקרא "חרדים נעים להכיר", את הדף מנהלת בחורה חרדית בשם יעל נבון המצהירה כי כל מה שמעניין אותה הוא להוריד את מפלס השנאה בין חרדים וחילונים. במטרה לקדם את הדף בפייסבוק הפיקה יעל סרטון בן כ-50 שניות כולו על טהרת ההתנדבות החל ממנהל המדיה החברתית שלומי קוריץ בעליה של חברת win-net המלווה את הניהול הטכני של הדף מיום הקמתו, הפרזנטור, הצלם והעורכת לימור רוסו מפאנץ' הפקות שנרתמו להפקת הסרטון.

לדבריה של יעל מטרתו של הסרטון הוא לעורר את צופיו למחשבה על כך שהם מושפעים ממה שהם שומעים ורואים ומבחינתם "חרדי" הוא מושג של משהו שלילי, "כל מה שאני רוצה זה לגרום לאנשים להתחבר לדף הפייסבוק שלי "חרדים נעים להכיר" ולנסות להכיר את החרדי ממקום שונה מעט".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. וברצינות עכשיו – הנושא מבורך. אני הייתי רוצה שבכל בית ספר יבוא פעם בשנה חרדי (כמו גם – ערבי) לכיתות י"ב ויתקיים דיאלוג פתוח על כל המחלוקות והסטיגמות.
    למרבית החילונים האינטראקציה היחידה עם חרדי הייתה "צדיק, יש לך 3 דקות להניח תפילין?" וצריך לשנות את זה.
    יש כאן ביקורת על התקשורת המציגה רק את הצד השלילי של "השחורים הפרזיטים האלו", והאמת – יש בזה משהו. בהצלחה.

  2. מזבלה, גם אני גמרתי אתכם!
    תחזירו לי את כל הכסף על הזמן שבזבזתי בו ואת האישה שהתגרשה ממני בגלל כל העצבים שקיבלתי מעוד פוסט של יפה אפרתי תקשורת ותחזירו לי גם את החוברת בלייזר תלת ממד עם כל הכוסיות ואת חוברת הסופר-בול עם המדבקה היקרה של סינטיהו סולליך ממכבי חיפה!

  3. אני ממש לא מבין מה הבעיה?
    כואב לכם שרוצים לגשר בין דתיים לחילונים בשביל למנוע את הריחוק והשנאה הזאת?
    מזבלה-אני גמרתי איתכם,גם בפייסבוק!
    חשבתי שאתם ממש מקוריים ומשעשעים,שלפתע אני מגלה שגם אתם נסחפתם בגל הזה של היצמדות לפסים פוליטיים רדודים..חבל.
    שלום ולא להתראות!

  4. איך זה קשור לכותרת? אפשר להבין בבקשה.. כי זה כאילו זילזול ביוזמה הברוכה והכל כך נדרשת בימים אלו שאכן יש שנאה גדולה מידי כלפי חרדים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים