בחירות 2013: אתם – מפלגת חכמת ההמונים מגייסת כספים להקמה ורישום המפלגה

בחירות 2013: אתם – מפלגת חכמת ההמונים מגייסת כספים להקמה ורישום המפלגה

"מפלגת אתם" של דן קשאני (ואתם) מתניעה מנועים ועולה בקמפיין לגיוס כספים להקמת ורישום המפלגה . מהלך הקראוד פאנדינג במסגרתו מצפה "המפלגה" לגייס 46,354 ש"ח עלה באמצעות האתר הישראלי HeadStart. קליק לעמוד הפרויקט, קליק לצפייה בסרטון הראשון ולביקור בעמוד הפייסבוק של "המפלגה".

כל הסיפורים, כל הסרטונים וכל המודעות: בחירות 2013 במזבלה >>

דבר המפלגה: "חברי המפלגה של מפלגת "אתם", יצביעו בכנסת אך ורק את מה שהחלטתם עבורם בצורה דמוקרטית באתר האינטרנט (אתר האינטרנט בשלבי פיתוח ראשונים, כרגע כל מי שעובד במלאכת הפיתוח עושה זאת בהתנדבות מלאה). החזון של מפלגת אתם הוא לקצץ כמות רבה של חברי כנסת ולהנהיג במקום אותם 30 חברי כנסת, בחירה ישירה ואלקטרונית. אם מפלגת אתם תצליח במשימתה היא תפורק והכח יעבור לידי האזרחים (בדמות הבחירה הישירה בכל הצבעה). המפלגה תהא חיל החלוץ של החזון, היא תהיה הצעד הראשון בדרך לשינוי השיטה. שלא כמו במפלגות אחרות בה בוחרים נציג פעם אחת ומאז הוא מחליט, במפלגת "אתם" כל החלטה תובא לקהל המתפקדים לפני שנציגי המפלגה יצביעו עליה בכנסת".

"בתכלס, מדובר בדמוקרטיה ישירה וכפועל יוצא מכך – ישרה, רצון העם, שלטון העם, כמו ביוון העתיקה, רק עם הרבה יותר אנשים ובעזרת האינטרנט. אתם רצים לכנסת, בואו לקחת חלק ולתמוך בצעד הראשון לשינוי השיטה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. זה קריאיטיב מגניב וכו'
    אבל במציאות קוראים לזה דמוקרטיה של מועצות, והשיטה הזו שאוספים את האספסוף והוא מצביע מה האלקטור יצביע בפרלמנט – נוסתה ויצרה יופי של מלחמות ומדיניות על פי מצב רוח.

    הקיצר – חזרה לבריפים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים