קמפיין רשת לחיזוק מעמד הכדורסלן הישראלי: כדורסל ישראלי זה שחקן ישראלי!

basektils

מיקי ברקוביץ' ושמעון אמסלם, כוכבי העל, הקפטנים והסמלים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב משתפים פעולה בסרטון שהופק כחלק מקמפיין של ארגון שחקני הכדורסל תחת הכותרת: "כדורסל ישראלי זה שחקן ישראלי" שמטרתו הפחתת מספר הזרים המשחקים בכדורסל הישראלי.

ארגון שחקני הכדורסל בישראל פתח השבוע בקמפיין שמטרתו, הפחתת מספר הזרים המשחקים בכדורסל הישראלי וחיזוק מעמדו של השחקן הישראלי, שהלך ונשחק בשנים האחרונות. במסגרת הקמפיין, הופץ הבוקר קליפ של דקה בו מככבים זה לצד זה, קפטן מכבי תל אביב בעבר מיקי ברקוביץ' וקפטן הפועל תל אביב שמעון אמסלם, השניים קוראים להחזיר את הכדורסלן הישראלי למרכז הבמה. את הקליפ ביים וערך גיל נאור.

ארגון השחקנים מנהל בימים אלו מגעים עם מנהלת ליגת העל בכדורסל, שמטרתו הפחתת מספר הזרים המשחקים בליגה. כיום יכולות קבוצות הליגה לשתף בין ארבעה לשישה שחקנים זרים וכאשר מוסיפים לכך את העובדה ששחקנים אמריקאים פטורים ממס עד לדרגת שכר של 144 אלף דולר בעונה, קל יותר להבין מדוע ראשי הקבוצות מעדיפים זרים על פני ישראלים שבשל המסים עלותם גבוהה יותר.

ארגון השחקנים מבקש שהחל מהעונה הבאה יקבע כי יהיה רוב של שחקנים ישראלים בחמישייה. במקביל עותר הארגון בימים אלה באמצעות ההסתדרות לבג"ץ בדרישה לקבוע קריטריונים להעסקת כדורסלנים זרים ולהשוואה של תנאי המס בין שחקנים זרים לישראלים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים