קמפיין פרסומות: דרך חכמה יותר לזכור את השם Huawei

mench_hp

משרד הפרסום מנצ' של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר בקמפיין פרסומות לסדרת מכשירי ה-LOW COST של חברת Huawei (ווא ווי) הסינית (יבואנית בארץ – אלפא טלקום) אשר נחתו השבוע בישראל. הקמפיין אשר ינסה להשריש בישראלים את שם המותג החדש בתחום הסמארטפונים, מושק תחת המסר 'דרך חכמה יותר לזכור את השם Huawei'.

וואווי טכנולוגיות (בסינית: 华为, באנגלית: Huawei) הינה יצרנית ציוד לרשתות תקשורת אשר מרכזה בעיר שנג'ן, במחוז גואנגדונג, ברפובליקה העממית של סין. וואווי הינה יצרנית ציוד הרשתות והתקשורת הגדולה ביותר בסין ויצרנית ציוד התקשורת הסלולרית השנייה בגודלה בעולם (לאחר אריקסון). החברה הוקמה בשנת 1988 על ידי Ren Zhengfei, וכיום היא חברת היי-טק פרטית המתמחה במחקר ופיתוח (מו"פ), ייצור ושיווק של ציוד תקשורת והספקת ציוד תקשורת מותאם לחברות תקשורת.

וואווי משרתת 45 מתוך 50 מפעילות התקשורת הגדולות ביותר בעולם ומשקיעה בכל שנה כ-10% ממחזורה השנתי במחקר ופיתוח. החברה מפעילה מרכזי מו"פ בסין בערים שנג'ן, שאנגחאי, בייג'ינג, נאנג'ינג, שיאן, צ'נגדו ו-ווהאן. בנוסף מפעילה החברה מרכזי מו"פ בשבדיה, עמק הסיליקון ב-ארצות הברית, הודו, אירלנד, רוסיה, אינדונזיה, טורקיה, הולנד, פקיסטן וישראל. ועדת מודיעין של הקונגרס האמריקני הזהירה כי שתי חברות הטכנולוגיה הסיניות וואווי ו-ZTE מאיימות על ביטחונה של ארצות הברית, וקיים חשד כי לחברות קשר עם ממשלת סין. התעתיק של שם החברה הסינית לעברית הוא "חוואווי", אולם שם החברה שנבחר בעברית הוא "וואוואי" בעקבות תעתוק שם החברה לאנגלית (ויקיפדיה).

צפו גם: תכירו את באבא ג'ובה – המקובל שיעזור לך להתקבל לעבודה ויסדר לכם רכב חברה

HUAWEI
HUAWEI

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים