לונלי פלג כהן – הנווד הישראלי שרוצה לטייל מסביב העולם ומגייס לצורך כך כספים באינדיגוגו

lonelypelegd

פלג כהן המוכר בשם 'לונלי פלג' (Lonely Peleg) בחר לחיות את חייו קצת אחרת מרוב האנשים ובשמונה השנים האחרונות הוא מטייל בעולם ועד כה ביקר בכ-90 מדינות בכל היבשות. פלג, אומנם נווד, ללא בית או רכוש אבל על פניו נראה שהוא חי את החלום אבל מה לעשות שחלומות עולים כסף.

לצורך גיוס הכספים שיאפשרו לו להמשיך במסע, הרים פלג קמפיין גיוס כספים מההמונים באמצעות פלטפורמת 'אינדיגוגו' (indiegogo). המטרה של פלג – גיוס 12,000 דולר אשר יאפשרו לו לממן את המסע, כאשר התמורה לכך תהיה חברתית, פלג ינהל יומן מסע ווירטואלי המתעדכן בזמן אמת וישתף את עוקביו בכל אשר עובר עליו, לרבות סרטונים, תמונות וסיפורים.

פלג מסר: "לונלי פלג תהיה תוכנית טיולים מסביב לעולם בתקציב נמוך, אני אתעד את המסע שלי בעולם, את הנופים המרהיבים, את האנשים שאני פוגש, את המסעות בדרכים וכמובן את רגעים הטובים והמאושרים וגם את הרגעים הקשים של בדידות. את המסע אני אצלם עם מצלמת Gopro ודרכה אהפוך את המסע שלי למסע וירטואלי של האנשים בבית. בנוסף אני אפרסם את המסלול טיול שלי לשבועות הקרובים כדי שאנשים יוכלו להמליץ לי על מקומות מיוחדים לטייל בהם, מסעדות, פסטיבלים, מועדונים ואפילו להזמין אותי להתארח אצלם .דרך האתר אנשים יוכלו לבקש ממני לשלוח להם גלויה או מגנט מהמדינה שאני נמצא בה." קליק לעמוד הפרויקט של פלג באינדיגוגו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים