חזי להב בקליפ חדש לסינגל 'מחר' בו מככבים חן טל, יאיר לפיד, ירון ברלד, בנימין נתניהו ונוספים

hezilahavtomor

הזמר חזי להב משיק היום סינגל חדש בשם 'מחר' בקליפ אנימציה מיוחד וזאת לקראת השקת אלבום הבכורה שלו. בקליפ 'מחר' – שיר מחאתי וסאטירי על תרבות הדחיה של דור ה-Y, מופיעות דמויות שונות, חלקן מתרבות האינסטנט-סלב, כדוגמת; אושיית הרשת חן טל, פליט האח הגדול אלעד הגמד ודמויות מוכרות אחרות כמו ירון ברלד, אייל גולן, גולדה מאיר, מיילי סיירוס, בנימין נתניהו, יאיר לפיד ונוספים. חזי להב הינו פרויקט משותף של הסוכן רוברטו בן שושן המלווה את האמן, משרד הדיגיטל "רבי אינטראקטיב", מי שאחראים על ניהול המדיה והאסטרטגיה של האמן, גילי זכאי המשמש כמנהל האמנותי ושמעון דנינו המנהל האישי. את השיר כתב גילי זכאי.

גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב: "השיר הזה פונה לקהל צעיר, לכן חיפשנו קונספט ויראלי, סאטירי ומצחיק שיחבר את הקהל גם ברמת הוויזואליות ולא רק ברמת המילים".

חזי להב - מחר
חזי להב – מחר

יח"צ: חזי להב, בן 27 מרמת גן, מי שהוגדר בין האמנים הצעירים והמבטיחים של 2014 ע"י אתר MAKO , הוא גם חלק מדור ה-Y שרבים כינו אותו דור "עצלן" או לחילופין דור "חכם" יותר שגדל עם הטכנולוגיה. "אנחנו חיים את היום יום שלנו ודוחים כל הזמן את הדברים האמתיים של החיים, לא סתם הסטטיסטיקות מראות כי אנחנו מתחתנים בגיל מאוחר יותר, עוברים דירה בגיל מאוחר יותר ומפחדים לקחת החלטות כמו לקחת משכנתא או התחייבויות שונות. אני בוחר ובורר את החומרים בצורה מאוד ברורה וזה חייב להיות מחובר לעולם שלי."

חזי להב - מחר
חזי להב – מחר

מילים: חזי להב – מחר

מחר אמצא אישה יהיו לי ילדים
אקח משכנתא כמו כל האנשים
אולי אתחיל ללמוד בפקולטה משפטים
ותקראו לי דוקטור

מחר אזרוק את כל הסיגריות מהתיק
אוכל בריא אמחזר את השקית
אמצא לי עבודה אחכה לחופשים
אקנה בליסינג אוטו

אבל היום תנו לי ליהנות לבלות לגלות
לא רוצה לדאוג משום דבר
אני לא מבקש יותר ממה שיש
תנו לי ליהנות עד סוף הלילה

אז מחר אלך לבנק אסגור את החובות
ארוץ ביום ואשן רק בלילות
אקנה פרחים אבקר את ההורים
ואתקשר לסבתא

מחר אקום מוקדם לפני התרנגול
אהיה בנאדם אשנה הכל
עלם חמודות שמתחיל להיראות
כמו בן שבעים וארבע

קרדיטים
ניהול אישי: שמעון דנינו ניהול אומנותי: גילי זכאי יחסי ציבור: רוברטו בן שושן ניהול דיגיטלי ומדיה: רבי אינטראקטיב אנימציה: גל לוי ושמואל לנדסמן הפקה בפועל: רפאל עדי מילים ולחן: גילי זכאי עיבוד והפקה מוסיקלית: נאור סינואני דרבוקה וכלי הקשה: אורן דהרי קולות רקע: שמעון דנינו, גילי זכאי, יהודה תמיר, נאור סינואני עריכה דיגיטלית: רון תיכון מיקס: רון תיכון תופים: אבי אבידני גיטרה בס: אבי יפרח גיטרות ובוזוקי: אריק כהן קלרינט: קובי דגן חצוצרה: רון זכאי קלידים,סימפולים ולופים: נאור סינואני הוקלט ב: אולפני NS -נאור סינואני

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים