התאומות מירב והודיה מלול יכינו אתכם לבגרות באפליקציית הוואטס אפ

teenktomot2

צריכים עזרה בהכנה לבגרויות? משרד הפרסום טינק (teenk) של יניב ויצמן, בקמפיין אשר עיקרו באפליקציית הוואטס-אפ וסרטונים בכיכובם של לאון שניידרובסקי וכוכבות תוכנית הריאליטי 'היפה והחנון 4' התאומות מירב והודיה מלול לחברת רכס, אחד המו"לים הגדולים בישראל בתחום החינוך. במסגרת המהלך, מוזמנים הגולשים לפתוח ביחד עם חבריהם קבוצת לימוד לבגרויות באפליקציית הוואטס אפ, להוסיף את המספר של לאון והאחיות מלול ולקבל סרטונים וטיפים ישירות בתוך הקבוצה.

לדברי עמוס בהט, מנכ"ל רכס פרויקטים חינוכיים: "תקופת הפסח היא תקופה מושלמת לבני הנוער בישראל להתחיל ולהיערך לקראת הבגרויות. המטרה לעודד היערכות כבר בתקופה זו נועדה לנסות לצמצם את הלחץ לקראת "עונת הבגרויות", שתחל מספר שבועות אחר כך. השנה החלטנו לתת לבני הנוער מספר רב של כלים, מקצתם טכנולוגיים וחדשניים ביותר, כדי להשיג מוכנות מרבית של בני הנוער, בעזרת המורים הטובים ביותר שיש כיום בישראל. שיתוף הפעולה עם משרד הפרסום teenk, המתמחה בפרסום לבני הנוער, בשילוב קמפיין באפליקציית הווטסאפ, נועד להתקרב לעולמם הפרטי של בני הנוער. בזכות כך נוכל לעודד את ההכנות המוקדמות והממוקדות לפני תחילת הלחץ האמיתי לבגרויות עצמן".

צפו גם: עולם הרכב על פי האחיות מלול

יח"צ: חברת "רכס פרויקטים חינוכיים" פועלת בפיתוח וביישום של יוזמות ופרויקטים חינוכיים כבר יותר מ-30 שנה, ונחשבת אחד המו"לים הגדולים בישראל בתחום החינוך. כעת יוצאת "רכס" בקמפיין חינוכי ראשון מסוגו בישראל, אשר יעודד קבוצות לימוד לקראת "עונת הבגרויות". הקמפיין יעלה באפליקציית הווטסאפ, ומטרתו לעודד את בני הנוער להיערך לקבוצות לימוד בחופשת הפסח הקרובה, ולהתארגן ללמידה משותפת לקראת הבגרויות. במסגרת הפרויקט המיוחד של חברת "רכס" תתאפשר הרשמת בני נוער ללימוד קבוצתי במספר רב של מוקדים בפריסה ארצית. את קבוצות הלימוד יובילו מגוון רחב של מורים ומרצים בנושאים שונים. עם הכותבים המשתתפים בפרויקט נמנים גם אייקונים בתחום החינוך, כמו בני גורן במתמטיקה, פלורה וינצקי בתנ"ך, ד"ר דולי לוי בלשון ורבים וטובים אחרים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. חברת רכס אין לי מושג למה בחרת בתאומות לפרסם את עצמכם אבל אם התאומות הן מודל ההצלחה שלכן בבגרויות אז אוי לאנשים שיבחרו בשירותים שלכם. דומה הדבר למשל לרופא שמפרסם חברת סיגריות.
    בתור הורה גרמתם לי בדיוק ההפך. אין סיכוי שארצה לילדי להתחבר לשירות ואמליץ לכל הורה להתרחק מהשירותים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים