קרן מיראז' ומקאן ואלי בקמפיין חדש – רוצים שתעברו ליישב את הנגב

kerenmirafge

קרן מיראז' לפיתוח הנגב יוצאת בקמפיין אינטרנטי באמצעות משרד הפרסום מקאן ואלי, מקבוצת מקאן אריקסון בישראל וסטודיו אנימייט (אמון על הסרטון), תחת המסר 'הגיע הזמן לקבל העלאה' להעלאת המודעות לאפשרויות התעסוקה הרבות הקיימות בנגב וכן ליתרונות הכלכליים הגדולים במגורים באזור. הקמפיין מגיע כהמשך ישיר לאירוע "חשיפה לדרום"- יום סיורים מיוחד ביישובי הנגב אותו קיימה הקרן לפני כחודש, שחשף את אפשרויות הנדל"ן המגוונות והמשתלמות באזור. כעת פונים בקרן מיראז' לטפל בתחום התעסוקה ולהנגיש לציבור הישראלי ובעיקר לתושבי מרכז הארץ את כל המידע על אפשרויות התעסוקה בנגב, הטבות המס הניתנות לתושבי האזור ועוד.

המעוניינים יוכלו להשאיר פרטים ותחומי עיסוק מבוקשים לקבלת מידע נוסף על התעסוקה בנגב, כאשר בשלב השני קרן מיראז' תיצור קשר עם המתעניינים ותספק להם מידע רלוונטי אודות האופציות התעסוקתיות המתאימות להם על פי בחירתם, כולל קישורים לפלטפורמות המתאימות לצורך השמה בפועל, זאת לצד סיורים ביישובי הנגב להיכרות טובה יותר עם האפשרות לשלב מגורים ותעסוקה בנגב.

עו"ד נעמה דהן, מנכ"לית קרן מיראז': "נושא התעסוקה מהווה חסם מרכזי במערכת השיקולים האם לעבור לנגב, כאשר הדעה הרווחת היא ש 'אין עבודה בנגב'. מטרתנו להראות תמונת מצב שונה לחלוטין, שלמעשה מתארת את המציאות בשטח- לא רק שיש עבודה באזור, היא מאפשרת יותר, מתגמלת יותר, מתרחשת באווירה ייחודית ובסופו של דבר משתלמת יותר מאחר ומובילה להעלאה של רמת החיים בעשרות אחוזים" אומרת דהן ומוסיפה "רק בשביל לסבר את האוזן – בשנה האחרונה פורסמו באתר Negev Jobs- לוח הדרושים של הדרום כ-3000 משרות, כאשר 50 אחוז מהן פונות לאקדמאים".

קרן מיראז' ומקאן ואלי בקמפיין חדש - רוצים שתעברו ליישב את הנגב
קרן מיראז' ומקאן ואלי בקמפיין חדש – רוצים שתעברו ליישב את הנגב

קרן מיראז' ישראל הינה קרן פילנתרופית המתמקדת בתחומי חיים מגוונים, במטרה ליצור שיח ציבורי חיובי, ולהפוך את מרחב הנגב למקום רלוונטי עבור אזרחי ישראל והעולם. תחומים אלה כוללים פיתוח כלכלי, פיתוח תשתיות, התיישבות, קידום מערך החינוך והתרבות, עידוד יזמות ויצירת מערך יחסי ציבור לאזור. בקרן מיראז' ישראל מאמינים כי הגיוון הגיאוגרפי והרב תרבותיות של תושבי הנגב מהווים קרקע פורייה לאמנות, תרבות ויצירה ייחודית.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים