משימה בלתי אפשרית: LG ישראל מציגים את מבוך הלייזר במתחם שרונה בתל אביב

lgil-102014

יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית LG והיבואנית הרשמית בישראל חברת רונלייט דיגיטל, משיקות את מכשיר ה-LG G3 בישראל בפעילות בהשראת סצינת חיישני התנועה המוכרת מהסרטים 'משימה בלתי אפשרית' ו'אושן 12'. במסגרת הפעילות אשר נעשתה באמצעות משרד יחסי הציבור יוניק (UNIK), עוברים ושבים אשר פקדו את מתחם שרונה בתל אביב, הוזמנו לנסות את מזלם בחציית מבוך הלייזרים אשר בסופו הוצב המכשיר כפרס למי שיצלח במשימה. נמסר כי מתוך מאות אשר ניסו להתמודד עם מבוך הלייזרים רק בודדים הצליחו וזכו במכשיר המבוקש.

בניגוד לסמארטפונים אחרים, העושים שימוש בחיישנים מבוססי תוכנה, ה-LG G3 הוא הסמארטפון היחיד העושה שימוש בקרן לייזר פוקוס על מנת להגיע לאיכות התמונה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר. בצידו האחורי של המכשיר, בסמוך למצלמה, ממוקמת עדשת לייזר שממנה נשלחת קרן לייזר בלתי נראית בעת שמופעלת אפליקציית המצלמה. קרן הלייזר נשלחת לכיוון האובייקט המצולם וחוזרת לעדשת המכשיר, בעוד שזה מודד באמצעות זמן החזרה את מרחק האובייקט, וכך המכשיר ממקד בקלות את התמונה.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל: "בחרנו בתל אביב כיוון שהיא המקום המושלם לפעילות ייחודית שכזו לפיצ'ר הלייזר פוקוס וזאת לאור הצמיחה הגדולה של החברה בישראל בעיקר בתחום המובייל. הישראלים ידועים בכל העולם בשמחת החיים שלהם, יכולות האלתור שלהם, וכחובבי גאדג'טים נלהבים ו"מאמצים מוקדמים" לטכנולוגיות. אנו בהחלט שוקלים לבצע פעילויות ייחודיות נוספות בישראל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים