לכלכתם על החברה של הצל? כדאי שתזהרו כי הוא הולך לשבור לכם את הרגליים

shadow_lean

סרטון אנימציה לעגני אשר עלה ליו טיוב באוגוסט השנה אולם רק ביממה האחרונה החל לתפוס תאוצה ויראלית, הצליח לעצבן את הראפר 'הצל' (יואב אליאסי) עד כדי כך שהחליט להקדיש לו סטטוס בפייסבוק עם איום ברור ליוצריו. הסרטון לועג לזוגתו של אליאסי – לימור 'לין' מור ומציב רף חדש להטרלות ולמסע ההשמצה אשר מתנהל נגדו מאז צוק איתן. כזכור, בחודש ספטמבר הודיע הצל כי בכוונתו לתבוע גופי תקשורת, עיתונאים, שחקנים וכתבים אשר לכאורה הוציאו את דיבתו ברשת. אליאסי המיוצג על ידי עו״ד אבי קורקוס, כתב בזמנו: "אין סליחה ואין מחילה חיים ומוות ביד הלשון והמקום הכי טוב לפגוע באנשים זה בכיס".

"אני מודיע חד וחלק שאם מי שעשה את הווידאו הזה לא נעצר בשבועיים הקרובים (ברגע זה אני מגיש תלונה) אני לוקח את החוק לידיים ושובר לו כל עצם בגוף ואז אני אתן סיבה טובה למדיה ולשמאל לקרוא לי אלים" כך כתב אליאסי בעמוד הפייסבוק שלו.

הסטטוס המלא של אליאסי: "אני מודיע חד וחלק שאם מי שעשה את הווידאו הזה לא נעצר בשבועיים הקרובים(ברגע זה אני מגיש תלונה) אני לוקח את החוק לידיים ושובר לו כל עצם בגוף ואז אני אתן סיבה טובה למדיה ולשמאל לקרוא לי אלים. אפילו בעולם התחתון לא מערבים נשים וילדים אבל לשמאלנים אין אלוהים, אין דין ואין דיין, והם עושים פה מה שבזין שלהם ולא משלמים את המחיר. כבר הגשתי מאה תלונות וכלום לא קורה .לעומת זאת, כשמישהו קילל את מירי רגב(שאני מאוד אוהב) הוא נעצר באותו היום. לא הגיוני שיהיה חוקים שונים לאנשים שונים. אני דורש את הצדק שלי, אז או שהמשטרה תזיז את התחת שלה, או שאני אלך על חוק הרחוב ושם הוא ישלם עם ריבית. לדבר ככה על האמא של הילד שלי ולהשפיל אותה, זה גבול שלא עוברים ומי שעבר, או ילך לכלא או ישלם בשיניים . לי יש את החשוד שלי, אבל אני אשמח לעזרה שלכם. די נמאס לי!"

לכלכתם על החברה של הצל? כדאי שתזהרו כי הוא הולך לשבור לכם את הרגליים
לכלכתם על החברה של הצל? כדאי שתזהרו כי הוא הולך לשבור לכם את הרגליים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. למה אתם לא הורדתם את הסרטון הזה? כמה חלאות אתם יכולים להיות? חבל שהוא לא תובע אתכם, חארות.

  2. סרטון מחליא, הצל עושה טעויות, הוא לא הכי חכם ודעותיו לא מן המתוחכמות. אבל להתיר את דמו בצורה כזו? פשוט מזעזע, אלו שיורדים על הצל ירדו לדיוטה התחתונה הרבה מעבר לאן שהצל עצמו ירד עם התבטאויותיו. דורש טיפול דחוף של המשטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים