גנב אופניים מקצועי גוייס כפרזנטור בקמפיין של מנעולי קריפטונייט

גנב אופניים מקצועי גוייס כפרזנטור בקמפיין של מנעולי קריפטונייט
גנב אופניים מקצועי גוייס כפרזנטור בקמפיין של מנעולי קריפטונייט

מנעולי קריפטונייט (Kryptonite), משיקים סרטון פרסומת חדש באמצעות סוכנות Liberman Creative של עידן ליברמן, אשר במרכזה ראיון בלתי שגרתי עם גנב אופניים מקצועי אשר מתפרנס מגניבות אופניים ומכירתם בשווקים השחורים של התחנה המרכזית הישנה.

ליברמן: "זו הייתה הפקה לא קלה, כשהחלק הקשה ביותר היה כמובן למצוא גנב אופניים שיסכים להתראיין, אבל לאחר מאמצים רבים, הצלחנו לאתר את ליאור (שם בדוי). כפי שתראו, ליאור הסכים לחשוף בפנינו הכל והוא מספק הצצה נדירה אל חייו של אדם שמתפרנס מגניבת האופניים שלכם. ליאור מספר בין היתר איך והיכן הוא גונב את האופניים, בכמה כסף הוא מוכר אותם ומדוע (לטענתו) הוא עושה זאת."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. אני חושב שזה אחלה רעיון לקמפיין, זה שהאנשים האלו קיימים ומה הסיבות/תירוצים שלהם זה לא מעניין – אנחנו לא בשיעור מדעי ההתנהגות כאן, יש פה חשיפה שנראית אמיתית וקרה כמו האמת ברוב המקרים. כל אחד יקח את זה לאן שטוב לו. למי שיש אופניים שיש להן ערך עבורו, הסרטון הזה במקום.
    ועכשיו אפשר לקלל קצת את הערס מניאק, לא יותר טוב מעלוקה, תישרף יא קקה ושילך לך הכסף לתרופות,
    What goes around comes around

  2. אני אוהב איך שהוא מתרץ את זה שהוא גנב בזה שהוא מציג את עצמו כקורבן משכונת מצוקה ובאותה נשימה מספר איך הוא עובד שעה ואז נח שלושה ימים.

    אפס.

  3. אני אוהב איך שהוא מתרץ את זה שהוא גנב בזה שהוא מציג את עצמו כקורבן משכונת מצוקה ובאותה נשימה מספר איך הוא עובד שעה ואז נח שלושה ימים.

    אפס.

  4. אם יהיה לך מנעול של קריפטונייט, סביר להניח שהוא ילדג עליו (במידה ותקשור אותו כמו שצריך ובחזית הבניין).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים