פרסומת ישראלית פרובוקטיבית לאתר 'הבוררת' מעוררת גלים ברשת

הבוררת
הבוררת

כל אחד רוצה לדחוף לה את החבילה שלו – פרסומת אינטרנטית חדשה לאתר 'הבוררת' מעוררת גלים ברשת, גם הפעם לאור המסרים הסקסיטים שמועברים בה. 'הבוררת', אשר הושק לפני מספר שבועות, הוא שחקן חדש בתחום השוואות המחירים בסלי התקשורת. באמצעות האתר ניתן לבצע השוואה של מחירי אינטרנט, סלולר, טלוויזיה וחבילות טריפל ולמצוא את החבילה הזולה והטובה ביותר. את הסרטון הפיקה חברת 'Plain – פליין' ולמתעניינים, לשחקנית קוראים הלני דגן.

אשת הפרסום ליאת ורדי בר כתבה על הפרסומת: "וברגע זה בזמן, כולכם צריכים להודות על שאין לי רשיון לנשק. סרט הפiרנו הרך הזה אינו פרסומת. הוא מסמן כל מה שדוחה, רקוב, בזוי ומת. הוא הסיבה שבעטיה אני דואגת וחרדה לילדה שלי בת החמש והחצי ולחברות שלה. ובהמשך לסטטוס הקודם שלי, אני חושבת שדי ברור שמשימתי על הכדור היא בין היתר – לגרום למסכים שלכם להתהדר בתוכן הרבה אבל הרבה יותר מכבד, ראוי ומעריך. בושה. בושה. בושה. *רחמיי לשחקנית".

הבוררת – מקצצת לכם את עלויות התקשורת

בין התגובות הנזעמות בעמוד הפייסבוק של 'הבוררת':

Nina Zoukelman // "אז אני מבינה שאתם לא רוצים שנשים יהפכו ללקוחות שלכם? סבבה, הבנתי את המסר. לא אכנס לעולם לאתר וגם אבקש מכל החברות שלי לא לעשות את זה. אבל העיקר שהפרסומת שעשיתם מגניבה אתכם. זה מה שהכי חשוב, בסופו של דבר. ‫#‏תפטרו_את_מנהל_השיווק‬".

Lahav Robert Wendel // "ראיתי את הפרסומת וראיתי את הגל של הנשים חסרות הביטחון העצמי שנפגעות ממנו. אם הן לא יודעות הומור מהו זאת בעיה שלהן. שאפו על חוסר תשומת הלב שאתם נותנים למי שרק בא להתלונן, וכל הכבוד על התעוזה!".

Nitzan Chen Tov // "הפרסומת שלכם פוגענית כלפי כל המין הנשי, פשוט בושה וחרפה".

Hagit Serero // "מה זה הפרסומת המגעילה הזו!! מדברים על מוסר כביכול אבל משתמשים בבדיחה על נשים ועוד כזו משפילה!! אז אם לא דפקו אותה וזרקו אותה אז היא גמרה מיחסים מרובים, זה מה שנשים שוות זה הדימוי?? הנה למה אני לא ישתמש בכם! לא רוצה עזרה "בכאילו" ממי מבזה אותי תוך כדי!! תודה אבל לא תודה!".

Oshrat Barbie Barak // "תגידו לי, אתם אמיתיים עם הפרסומת הבזיונית שלכם???? מה עבר לכם בראש? ותאמינו לי, אני ממש לא נגד "חופש ביטוי" אבל תכלס הגזמתם! ואני מצטערת, אבל אם כבר חופש הביטוי—אז מי לעזאזל המטומטמת שהסכימה להצטלם לסרטון הזה! היתה בעבר פרסומת של גולדסאטר שגם היא כביכול ביזתה נשים, אבל תכלס היא היתה מצחיקה. זו אפילו לא מצחיקה, אפילו להיפך! גועל נפש!".

Limor Drory // "ראיתי את הסרטון הקמפיין אינטרנטי שלכם! וקיבלתי בחילה!! לא מאמינה שנתתם יד להשפלת והזניית נשים! מגעיל ודוחה מכעיס! הלכתי להקיא תכף אשוב".

מתוך אתר הבוררת + סרטון הסבר: (קליק לאתר)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. אז כמה פמיניסטיות מטורללות לא יהיו הלקוחות שלכם – לא נורא.
    לכל מי שיש טיפת הומור יעביר את זה הלאה…

  2. ממש גאוני ….את הבאז הוא השיג. וגם קישור לאתר וקישור לסרטון. מה הגבול שלכם לפרובוקציה? סצינת אונס? היטלר כפרזנטור? איפה עובר הגבול שלאחריו אתם לא משתפים פעולה עם הבאז?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים