ויראלי: דני קמושביץ מטריל אנשים באוטובוס עם הפילטרים של סנאפצ'ט

דני קמושביץ, כלב
דני קמושביץ, כלב

דני קמושביץ, סאטיריקן, טאלנט רשת וכוכב הבית של משרד הפרסום ראובני פרידן ipg הוא כנראה אחת הדמויות היותר משעשעות ושנונות שתוכלו לעקוב אחריהן בפייסבוק (Danny Kamushevich).

בשונה מלא מעט דמויות סאטיריות פופולאריות בפייסבוק, קמושביץ לא משתף בבדיחות שחוקות וגאגים ממוחזרים של אחרים, אלא יוצר תוכן מקורי שלו בהתבסס על האפליקציות הטרנדיות של התקופה.

דני קמושביץ, ילד יפה
דני קמושביץ, ילד יפה

קמושביץ שמשמש כקופירייטר בראובני פרידן, גם כיכב במספר פרסומות, בהם סרטון תדיראן אלפא לצידה של שיר אלמליח, קמפיין מפעל הפיס וסרטון ME MUSIC שם כיכב כדמות הראשית.

באחרונה גם פיתח לעצמו מספר דמויות אלטר אגו משעשעות, בהן 'יוסי', חברם הטוב ויקיר בני העדה האתיופית, שמחפש זיווג באפליקציית הסנאפצ'ט ומתחזק עמוד פייסבוק חביב עם סרטונים שזוכים לאלפי ועשרות אלפי צפיות.

סרטון שפירסם הבוקר בפרופיל הפייסבוק שלו, הפך בתוך שעות ספורות לויראלי ברחבי הרשת החברתית עם למעלה מ-200 אלף צפיות, שהן לערך כ-700,000 חשיפות. בסרטון נראה קמושביץ מטריל אנשים תמימים באוטובוס עם הפילטרים השונים של אפליקציית סנאפצ'ט (כלב, תינוק ועוד). הסרטון כאמור הפך ללהיט בפייסבוק עם כ-10 אלף לייקים, 4000 תגובות ומאות שיתופים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים