מיכל פרי עשתה את אתגר בובות הראווה הכי מוצדק שתראו עד כה

ALS אתגר בובות הראווה
ALS אתגר בובות הראווה

אתגר בובות הראווה (Mannequin Challenge) כבר הניב עשרות מיליוני סרטונים שרכבו על הטרנד ללא שום פואנטה או מסר חשוב. ואז הגיע סרטון האתגר של הפרסומאית מיכל פרי, שהפעם ללא משרד פרסום מאחוריה, החליטה להשתמש בטרנד הויראלי של השנה למטרה קהילתית והעלאת המודעות בדבר מחלת ה-ALS (מחלת לו גריג).

הסרטון מתחיל כמו כל אתגרי הבובות, המצולמים קופאים על מקומם בזמן שהמצלמה מסתובבת ביניהם, ואז המסר נחשף, בדמותה של דלית גורפינקל, חולת ALS כבר חמש שנים, שעבורה כל רגע הוא רגע של קיפאון.

הסרטון שעולה לקידום תרומות לעמותת ישראלס (IsrA.L.S) שהוקמה ב-2004 על ידי דוד כהן ז"ל ופועלת לקידום חקר ה-ALS ותומכת בחולים ובני משפחותיהם, מושק תחת המסר: "עבור מאות חולים בישראל שלא מסוגלים לזוז, כל יום הוא אתגר חדש. אל תתנו למחקר ה-ALS לקפוא במקום".

בעמוד הפייסבוק של עמותת ISRALS מבקשים גם לרתום את הגולשים לסרטונים נוספים. בעמותה כתבו: "אתגר בובות הראווה, גרסת המציאות: יש אנשים שעבורם לקפוא במקום אלה החיים האמיתיים. הצטרפו אלינו, העלו סרטון בו אתם לא זזים למשך 30 שניות ואתגרו את חבריכם לעשות זאת גם כן".

קרדיטים
קריאייטיב והפקה: מיכל פרי במאי ועורך: דורון צירולניק צלם ותאורן: יובל רווח ייעוץ ותמיכה: אוראל ביתן, נאוה בן משה תודות: משפחת גורפינקל, דנה מאיק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. רוב הפרסומאים בארץ קופצים על טרנדים מחו"ל מבלי להבין מה באמת אפשר לעשות איתם (יעידו על כך לא מעט פוסטים אחרים בנושא בובות הראווה שראינו פה במזבלה) ודווקא כאן יש דוגמא אמיתית לשכל, להברקה. כל הכבוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים