ב-21 ביוני מצילים את גלעד שליט – ביבי, זה בדם שלך!

giladshalit2

המאבק הווירטואלי והמיליטנטי לשחרורו של גלעד שליט מסלים. היום עלה לאוויר הרשת סרטון נוסף, הפעם כזה שעלול להתפרש כאיום ברצח או הריגה של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, למרות שמטרתו לשמש כתזכורת לביבי ששיחרור שבויים זה בדם שלו (כלומר ב-DNA של משפחת נתניהו). בסרטון ששוחרר נראה אותו אפקט המורפ'ינג שנעשה בקמפיין שליט – שבו גלעד הופך לרון ארד, אלא שהפעם ביבי הופך לאחיו, יונתן נתניהו שנהרג במבצע אנטבה. קליק לפוסט עם הסרטון הראשון – ב-21 ביוני מצילים את גלעד שליט.

מתוך קבוצת הפייסבוק: אנו אזרחי ישראל שנמאס להם לשבת ולחכות לפעולות פוליטיות או מדיניות כאלה ואחרות המשרתות אינטרסים ומאבקי כוחות. אנחנו קוראים לאזרחי ישראל לצאת למאבק ,מאבק שבסופו העולם יבין שאנחנו יכולים גם אחרת שגורם כזה או אחר פוגע בנו. ממשלת ישראל וחמאס אם לא תדאגו לשחרורו של גלעד שליט עד ה21 ביוני אנחנו מבטיחים לכם שזה יהיה יותר מהיום הארוך בשנה בשבילכם. במידה ושליט לא ישוחרר עד ה-21 ביוני 2011 נגיע ביחד עם כל מי שבאמת אכפת לו מחחרור שליט למחסום ארז וננסה להוציא את שליט בעצמנו.

עם ישראל לא יסבול שאחד מבניו יחטף וישהה כל כך קרוב אלינו לכל כך הרבה זמן. אנחנו לא קשורים לשמאל או לימין אנחנו רוצים להחזיר את גלעד הצטרפו לעמוד הפייסבוק: "מצילים את גלעד", שם תוכלו לארגן את ההפגנה הגדולה ביותר שישראל ראתה. ממשלת ישראל וחמאס הזדרזו… אזרחי ישראל ישבו בשקט ופעלו בדרכי נועם, ב-21 ביוני המצב ישתנה.

ב-21 ביוני מצילים את גלעד שליט
ב-21 ביוני מצילים את גלעד שליט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. G for Gilad?

    ברמת הפרסום, לדעתי מפוספס- אם כבר גלעד "מדבר" אלינו, למה זה לא בגוף ראשון?
    בהיבט האחר,
    מפחיד, מאיים על הדמוקרטיה וקורא למרי אזרחי חמוש.
    אם זה רע? אני לא כל כך בטוח…

  2. וואו איזה פעילות מחתרתית - בטח משרד היח"צ יקבל הרבה עבודה אחרי זה!! הגיב:

    אחיו של נתניהו עשה הרבה יותר מכל הצ'יקמוקים שמבטיחים לאחיו גורל דומה.
    חבורת כלום הצמאה להוכרה – אני משוכנע שחצי מהמארגנים לא עשו צבא והחצי השני הם תל אביבים היפסטרים עם גופיות שיקיות ותספורות מוזרות שמחפשים את התהילה דרך "מסע צודק למען גלעד" כאשר בפועל הם לא יודעים מה עסקת שליט תביא עמה, הם פשוט מהמרים למען החשיפה.
    ולהראות שני מקלעי עוזי מאחורי גלעד? אתם אבדתם את השכל שלכם? אתם הולכים לירות בנשק כדי להביא לשחרורו? אתם תגרמו מוות באופן ישיר לאדם בשביל להציל אדם אחר? זה רק מראה כמה המוח שלכם שטוף.
    אין לי כוח להתווכח עם כל מיני ילדים מפולפלים. תלכו לישון, תחשבו על זה – ואם יבוא לכם תלכו להרוג חיילים בשביל גלעד.

  3. חבורה טיפשית שכזו.
    תעשו כמה בלאגן שאתם רוצים, אם תיפול שיערה מראש של חייל כל שהוא בגלל הפעולה הפתטית שלכם – אתם תתחילו מלחמת אזרחים.
    תזכרו את זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים