רץ עכשיו בפייסבוק: תינוק מופקר מחוץ לחלון סגור בקומה השלישית בבני ברק

filebabydsa

סרטון מחריד שהועלה לפייסבוק על ידי אלדד גולוב (Eldad Golub) ותפס תאוצה ויראלית ביממה האחרונה, מתעד הפקרות של תינוק בבני ברק אשר נשאר מחוץ לחלון סגור בקומה השלישית.

אלדד כתב: "בני ברק, 17:00 בצהריים בדרך לכביש 2 אני קולט משהו בחלון של אחד הבניינים. פירססתי וחניתי בצד… קומה שלישית, על הסורגים ישב תינוק (בגיל שנה בערך). בקושי מחזיק את עצמו, מחליק, בוכה וקורא לאמא שלו בדפיקות על התריסים. עצרתי איזה קשיש שנראה דייר של הבניין ״אדוני יש לך מושג מה התינוק עושה שם?״ ״ממ לא״. התשובה לא הרתיעה אותי, הנימה שלו כן. כאילו הוא לא מופתע, זה נפוץ וזה בסדר. הוא התלחשש עם ילדה וביקש ממנה שתעלה אל אמא שלה ותכניס את הילד".

"חיכיתי דקה, חשבתי אולי הוא יטפל בזה. אולי האמא תצוץ. אנשים עברו, הסתכלו ובמקרה הטוב עצרו לשנייה. התינוק רק בכה יותר וכבר נקרע לי הלב, עליתי לקומה השלישית. הדלת הייתה פתוחה לרווחה וראיתי ילדונת צעירה, ״הילד שלך?״ – ״כן אני שומעת אותו קורא לי״ ״תכניסי אותו״ יצא לי (ובאמת שעבר בי גל עצבים והייתי מוכן לחנוק אותה באותו הרגע). ירדתי, וידאתי שהיא הכניסה אותו… התקשרתי למשטרה ושם גם חיכיתי להם בעזרא 64. חצי שעה עברה… שעה. במשרד הרוווחה לא ענו, השוטרים לא טרחו להגיע גם אחרי שהתקשרתי שוב ושוב. אז מה יש לי להגיד? שמרתיח אותי היחס של עובדי הציבור, של הציבור המקומי עצמו והשטיפת ראש הדתית… כי אולי ילדה בת 20 לא בשלה להביא ילדים לעולם. הורות זה בכלל לא מובן מאליו."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. ראיתי הכל.
    התינוק ישב ושיחק למעלה להנאתו. האלדד גולוב מבלבל ת'מוח. אגב גם אני מוציאה את הילדה שלי על הסורג כל יום לא רואה בזה שום בעיה. מצידי אתה יכול לבוא לצלם כל יום.

  2. זה כיף שמציגים אותכם ככה??? אז למה לעשות את זה לילד שלא יכול להגיד משהו שהוא רוצה. מסכן הילד… גם אתה הייתה פעם תינוק נכון….. למה לעשות את זה אני לא מבינה, למה????? אם לא רוצים ילד אז לא!!!! זהו… אל תביאו ילדים אם אתם לא מסוגלים לשמור אליהם. בבקשה….. כואב לי הלב.

  3. אחלה ספין. מיקום מאוד מעניין באינטרנט.
    תמשיכו ללמד אותנו איך להתנהג, כמו שאתם אוהבים, תמשיכו ותציגו אותנו באור שלילי, תמציאו, תפריחו, תנפחו ותעלו לרשת, מעולה. אחרי זה תגידו שאנחנו יוצרים בעיות ואנחנו בעיה דמוגרפית.

    אגב, מעניין לציין, העתק הדבק מהסתות קדם השואה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים