צפו: הראפר יואב אליאסי (הצל) יוצא נגד סרטון הטבעונות של רותם סלע – גם לירקות יש חיים

shadowfood

הראפר יואב אליאסי, המוכר בכינוי 'הצל' משתף אותנו בסיפור אישי מטלטל במיוחד בסרטון טייק אוף חדש כתגובה לקמפיין הטבעונות – 'רותם סלע – עדות של אמא' אשר הושק במהלך סוף השבוע על ידי ויגן פרנדלי (vegan friendly) – פרויקט לקידום אורח החיים הטבעוני בישראל. בסרטון של אליאסי 'ירקות זה רעל' יוצא הראפר להגנתם של הירקות המסכנים, אשר מדי יום מאבדים את "חייהם" במטבחים של כולנו, גם בכאלו של שחקניות/דוגמניות כפי שמוצג באחד השלטים בסרטון, כעקיצה על הסרטון של סלע.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

53 תגובות לפוסט

53 תגובות

  1. אין לי בעיה שכל אחד יבחר לאכול מה שהוא רוצה. רוצים להיות טבעוניים (ולהימנע מוויטמינים חשובים ודברים רבים שהכרחיים לגוף ובריאים הרבה יותר מתחליפים למיניהם, כך שלא בטוח שזה גם באמת כ"כ בריא כמו שחושבים. לא יודע מבחינה בריאותית מה עדיף) – סבבה, תהיו. מי שעושה זאת באמת מתוך אידיאולוגיה עמוקה – מעריך אותו ומצדיע לו. אבל: אל תטיפו לכולם ותעירו – תוך איחולים "לבביים" למיניהם שחלקם מזעזעים כ"כ שלא אציין אותם כאן – על כך שהם לא טבעוניים ואוכלים בשר ואו חלב (וביצים ודגים). ברגע שמישהו טבעוני – גם אם הוא עשה זאת לכאורה מתוך אידיאולוגיה עמוקה – מתייחס ככה לאנשים (בני אדם!) , לא שווה כל היחס האמפתי והאוהב שלו לחיות. לזה יש שם מפורש: צביעות. להטיף למוסר ולצעוק ולבכות על התעללות בחיות או על שימוש כלשהו בחיות או אפילו רק על מי ש"מעז" לאכול מוצרים מחיות או חיות עצמם לאחר שכבר נשחטו ממילא (לפי ההלכה – בדרך שהכי פחות תכאיב להם) ותוך כדי לקלל*, במקרה הטוב, את כל מי שלא חושב כמוכם זו הצביעות במיטבה. אנשים כאלה בעיניי הם נלוזים, צבועים וכנראה חסרי כל ערכים בחיים ולכן מחפשים להם כל מיני אידיאולוגיות וערכים – בעניינים הרבה פחות דחופים וחשובים כרגע מאלף אחרים – כדי להרגיש שהם טובים. ואז, אותם חסודים שוכחים עד כמה רמת המוסר שלהם גבוהה ואת טוב ליבם ורגישותם, ותוך כדי לחימת הצדק שלהם כלפי החיות האומללות- הם מעירים בדרכים גסות ופוגעניות, תוך איומים וגידופים, לכל מי שלא חושב כמוהם. עליבות נפש. רחמנות על אנשים כאלה וטו לא. אז שוב, מי שטבעוני וסובלני לאנשים שאינם כאלה – ואם יש לו שכל ומחשבה קצת יותר רחבת אופקים ומעמיקה, והוא מבין את ההיגיון והצדק של אלו שאינם טבעוניים** ומתייחס בכבוד גם אל מי שלא טבעוני ולבני אדם בכלל ולא רק לחיות, ובקיצור: הוא באמת בן אדם טוב לב, רגיש ומוסרי מאוד, והחליט להיות טבעוני כי קשה לו האכילה של הדברים האלו ברמה הנפשית, ו/או הוא חושב שאם לא יאכל זה יעזור ויגרום להפסקת השימוש בחיות והקשיים שהן עוברות – ושוב, הוא לא מעיר ומטיף למי שכ ן אוכל כי הוא מבין שלא כולם חושבים כמוהו ו/או לא כולם מסוגלים לכך וכו' – כל הכבוד לו. כל שאר הטבעונים שלא עונים על מה שכתבתי: סלחו לי, לכו חפשו לכם ערכים. והעיקר: תעזבו את כולנו בשקט!!

    * ובמקרים קיצוניים להרביץ לאנשים סתם כך, רק משום שאינם טבעוניים. ובנוסף והכי חמור בעיניי: להשוות את העניין הזה לנושא רגיש של דבר נוראי ואיום שלא היה כדוגמתו בכל ההיסטוריה – השואה – שלא משווים אליה ש ו ם דבר, בטח שלא לעניין שמדובר בחיות- שאיש לא מעוניין בהשמדתם, להיפך. גם ואולי דווקא מי שמשתמש בהם ולרוב גם מטפל בהם במקביל, ודואג שיחיו, לא מעוניין בכך, ובכ"מ גם כשהורגים חלק מהחיות לעיתים, יש לכך מטרות חשובות ולצורכן הדבר נעשה, וברור שזה לא נעשה באכזריות ובשנאה. אין מקום ועניין אפילו לציין ולהסביר למה ועד כמה ההשוואה הזאת לשואה היא מגוחכת, חסרת כל בסיס, שכל, רגש, אנושיות, וטאקט. עד כמה היא מכילה בורות, טיפשות, זילות השואה וזלזול חמור בניצוליה ובכל היהודים שנטבחו, נשרפו, נחנקו – ובקיצור נרצחו ונהרגו בה, שנאה עצמית – ליהודים שביננו, ועוד. ב2 מילים מאוד כלליות ומתמצתות, ההשוואה לשואה מכילה: טיפשות ורוע, ושניהם במידה בלתי נתפסת בגודלה. ההשוואה הזאת דוחה ומבחילה בעיניי ומזעזעת אותי באופן אישי, מקוממת ומרתיחה, בלתי נסבלת !!!

    ** רק כמה מהסיבות למה לא להיות טבעוני/מהי ההצדקה של לא להיות טבעוני, ולמה אנשים אינם טבעוניים (לא מדובר על אנשים שלא מזיז להם כל העניין ו/או לא חשבו על זה בכלל וכו'. מדובר על אנשים שאכפת להם מחיות, ובכללי על אנשים מוסריים וטובים) :

    • קושי לשנות ולהפסיק לאכול דברים שאוהבים;
    • מחשבה שזה לא יעזור להפסקת השימוש בחיות;
    • מחשבה כי כל/רוב השימוש בחיות והתעשייה הזו סה"כ מועילה לחיות יותר משמזיקה;
    מחשבה כי יש המון דברים חשובים יותר שיש להתעסק איתם וחבל להשקיע כ"כ הרבה אנרגיה ולסבול מהקושי הכרוך בשינוי ההרגלים והפסקת האכילה של כמעט כל מה שאנו אוכלים לצורך עניין שאינו מהחשובים והדחופים ביותר כרגע;
    מחשבה וידיעה כי קשה מאוד להיות טבעוני- מלבד הוויתור על הרבה מאוד דברים טעימים, גם וויתור על וויטמינים חשובים והכרחיים לגוף, הכרח בכדורים למיניהם, אוכל יקר מאוד ועוד, וידיעה כי לא נוכל ונצליח לעמוד בזה;
    • ידיעה ששחיטה כשרה לפי ההלכה-התורה מתבצעת באופן שאינו אכזרי כלל וכלל לחיות, להיפך: באופן הכי רך, מתחשב ורגיש כלפיהן, שקיים רק פה בארץ
    • ידיעה שאין שום איסור מהתורה באכילה של מוצרים אלו(יש איסור אכילה על המון דברים מסוימים אחרים, ביניהם רוב החיות בעולם, אך אין איסור גורף באכילת בשר, חלב, דגים וביצים – כאשר כל אלו כשרים), וידיעה כי אפילו מצווה לאכול ולהתענג על מאכלים טובים כגון בשר ודגים בשבת ובחגים;
    הידיעה הקודמת מבוססת על ידיעה זו:
    • הטוב כולו שיש בעולם מתבסס על התורה ונמצא בתורה שאותה נתן הקב"ה – המכיל את כל מהות הטוב, חסד, אהבה, רחמים, צדק, אמת, את כל הטוב כולו שיש בעולם (שברא) וכמובן הקב"ה הוא שמחליט מה טוב ומה לא.
    *** ואם הולכים לפי התורה לא מאבדים שפיות ולא נסחפים ומעוותים את הטוב ומידת הרחמים לדברים אחרים, וע"י מי שחי חיים של תורה, המבוססים על התורה- לא נגרמים אבסורדים ועיוותים של טוב ומוסר כמו שקורה עם עניין הטבעונות (דוגמא נוספת וחמורה הרבה יותר מהטבעונות, השמאל (הקיצוני במיוחד, וגם המתון) : האהבה, הרחמים והדאגה לאויבים שלנו שרוצים במותנו ואומרים זאת במפורש (לא כל הערבים!! אבל הרבה, ואלו שמחליטים ושולטים בפועל). בדומה למה שאמרתי על ההשוואה לשואה, גם כאן: השמאלנות מכילה טיפשות ורוע, אלא שכאן זה בד"כ טיפשות או רוע, ולא שניהם. ובנוסף, ברור לי שזה נובע מתוך מידת רחמים מאוד גדולה-יהודים הם רחמנים- שהיא דבר חיובי כשלעצמו, אך שוב: בלי הכוונה והדרכה של התורה, של הקב"ה – מאבדים שפיות ומעוותים את הטוב עד שהוא נהפך לרע. רואים את זה ממש בשמאלנות. שימו לב לאבסורד: אהבה, אכפתיות, רגישות ודאגה לערבים שהרבה מהם שונאים אותם ורוצים במותם(את כולנו), ושנאה נוראה לאחיהם היהודים ובסופו של דבר גם לעצמם מבלי שהם שמים לב כי הם פוגעים גם בעצמם- בכל היהודים. לא מתייחס כרגע לטיפשות הפוליטית בשמאלנות, רק לעיוות , השנאה העצמית והצביעות) ;
    • מחשבה כי זה חלק ממעגל החיים וזה טבע העולם- מה תאמרו על החיות הטורפות שאוכלות בעצמן חיות אחרות ורק על זה הן מתקיימות??
    – שוב, זה טבע העולם והחיים לפחות בתקופתנו אנו, עד חזון הצמחונות והטבעונות שבע"ה נגיע אליו, אם אכן יהיה, אין לדעת בוודאות.. בכ"מ כרגע אנחנו לא במקום הזה!!

  2. לכל הטבעונים החסודים למיניהם: אם לא הבנתם, הוא לא באמת חושב שאסור לאכול ירקות וזה עוול וכו' – הוא ניסה להראות לכם בדרך קיצונית, הוא הלך צעד אחד רחוק יותר ממכם (ואולי לא מכולכם, אולי יש כאלה ממכם שגם ירקות לא אוכלים מהסיבה שהוא הראה בסרטון) ובדרך זו שם לכם מראה מול הפרצוף והראה לכם עד כמה אתם מגוחכים. כמו שזה נראה לכם טפשי, פרודי מוגזם, מגוחך, מתייפיף וצבוע – כך זה נראה לנו – מי שאינו טבעוני – הסרטון של רותם סלע וכל הטבעוניים שמציגים בדרך זו את דבריהם.
    שאלה כנה לי אליכם: אתם באמת חושבים שאין מה להשוות פרה, עגל, חתול, כלב וכו' לעגבנייה, מלפפון, חסה וכו', אך יש מה להשוות בני אדם (תחשבו על הילדים שלכם, על ההורים, החברים) לפרה, עגל, חתול וכו'???!!
    למה להציג את הירקות כמו חיות זה מגוחך להחריד בעיניכם, אך להציג את החיות כמו אנשים בשר ודם זה לגיטימי?? איפה ההיגיון?? איפה השכל הישר?
    באמת ובתמים שאהבתי לחיות ורחמנותי על אלו שסובלות היא עצומה (אפילו חרקים קטנטנים) אבל עדיין חס וחלילה שאשווה אותם ואתייחס אליהם ברמה עקרונית ומעשית כמו אל בני אדם. יש גבול. יש פורפוציות ואתם פשוט איבדתם אותם. מה שהסרטון מראה זה שלא ירחק היום ותחשבו בדיוק כפי שמציג הסרטון לכאורה חושב על הירקות וכבר לא תבינו איך צחקתם על זה.. כי מה ההבדל ביניכם לסרטון הזה בתכלס??! זה לא הבדל משמעותי בכלל.
    ברור שאין מה להשוות ירקות לבע"ח (למרות שירקות הם לא כמו דברים דוממים, הם צומחים ויש להם חיות מסוימת) אבל באותה מידה ובעצם הרבה יותר – אין מה להשוות בע"ח לבנ"א. יש דרגות : דומם, צומח (ירקות), חי (חיות..), מדבר (בנ"א) [ולפי ר' יהודה הלוי (ריה"ל- כוזרי) יש עוד רמה מעל שלא רלוונטית כרגע שאתייחס אליה, זה רק ירגיז הרבה אנשים שלא יבינו את עומק הדבר ויחשבו שזה 'גזעני' מתוך בורות, אז לא אציין זאת.. מי שהבין – הבין (בעקרון זה לא אמור להעליב או לפגוע ברובכם, להיפך)]

  3. אני אגיב בשם מלא כי אולי אתם מפחדים חבריי היקרים
    כך נראית קריירה צונחת…
    של אדם בתעשיית הבידור הישראלית
    אני פונה אליך ישירות אדוני הראפר(אני מת לראות ראפר אמיתי עושה פרסומת לשוקו קרלו)
    אף אחד לא העיר לך שתפסיק לטחון בשר ולהראות כמו שאתה נראה
    אף על פי שאני יכול להעיד בחודש הראשון שלי לטבעונות ירדתי 6 קילו ואכלתי בלי הפסקה פחמימות
    המשפחה שלי עדיין ממנגלת כבש בפסח
    אנחנו לא יכולים לשנות את פני העולם כולו אבל אנחנו מנקים את עצמנו מהאשמה ומפגיעה מסיימת בבעל חיים ובעיקר את הגוף שלנו משיט אגב גם לך לא יזיק…
    עצם העובדה שניסית להרים וידאו קליפ שאולי יפורסם בגודל הצפיות כפי שהסרטון אותו רותם הגישה פורסם רק מעציבה אותי
    הדרך שלך להתקמבק כל גב הטבעונים הכי חלשה שלך עד כה לאורך כל הקריירה שלך היום ראפרים כמו עומרי 69 ופרנקלין לא רואים אותך ממטר אלון דה לוקו שבר שוק והם לא מתעסקים בקקה הם יוצרים יוזיקה אז תפסיק לאכול לנו תראש!

  4. יש המון מחקרים מדעיים שמוכיחים כל פעם מחדש שהגוף שלנו לא יכול לעמוד בעומס של מאכלי הבשר – ולכן מרבית האנשים שאוכלים מוצרי בשר דגים וחלב הם מתעייפים ומרגישים חסרי אנרגיה.
    יש גם אנשים שהופכים להיות טבעוניים בלי לדעת מהו טבעוני וזאת בשל הרגישות שלהם למאכלים מסוג זה, ובעיקר למודעות עצמית פיזית לגוף שלהם. אנשים שבאמת מקשיבים לגוף שלהם, אינם אפילו חושבים על ההיבט המוסרי..
    להיות טבעוני – זה למעשה "אוכלי חומרים אנטי מחמצנים" – ואנשים שאוכלים בשר ,חלב וביצים אוכלים אוכל מחמצן.
    מאכלים מחמצנים גורמים לסרטן .
    אנשים צריכים להבין שלגוף יש מגבלות וכשמעמיסים עליו המון שומן רווי וכמויות עצומות של ברזל, הוא מתחיל לנתב את השומנים למקומות לא רלוונטיים בגוף.
    כתוצאה מכך, נגרמת השמנה ואף – השמנת יתר.
    הגיע הזמן להקשיב לגוף – איזה אוכל עושה לנו צרבת /עייפות וכדומה..

  5. לפני שמכנחים להתנהגות נאותה כלפי חיות, תלמדו להתנהג לבי אדם… תגובות מטומטמות.

  6. צמחים הם לא חיות. נכון. אבל גם פרות הן לא בני אדם, ולכן הן לא חושבות באופן שבני אדם חושבים. לכן ההאנשה שלהן היא לא נכונה, המסחטה הרגשית מבוססת בסרט המקורי על טיעון שגוי.

  7. רק אני שמתי לב שהוא חותך ירקות עם סכין לחם?
    זה הרבה יותר קשה ולכן התעללות! עדיך לחתוך עם סכין מתאימה, כך הירקות יסבלו הרבה פחות (שחיטת מלפפון כשרה וכו'…)

    או במילים אחרות – אתה דביל, אבל מה שהופך אותך לדביל יותר מהכל – זה זה שאתה כנראה לא מבין את זה. אתה באמת חושב שחסה ועגלה הם אותו הדבר.

  8. צל יקר,
    עצם העובדה שאתה חש צורך לפרסם סרט נגד, מראה על כך שלא נוח לך לראות את הסרט המקורי, כנראה שזה כן הזיז לך.
    אבל אתה מעדיף להמשיך להדחיק את זה שחיות הן לא כמו ירקות. לחיות יש מערכת עצבים, יש להן מוח, יש להן רגשות אימהיים לצאצאים שלהן.
    (הן אמנם לא כותבות על זה שיר כמו בני אדם, אבל רגשות גופניים של כאב, רעב, מחנק, געגוע, הן מרגישות)
    אתה לצערך יודע את זה ולכן הרגשת אי נוחות כשצפית בסרט. (כמו כן אתה כנראה אדם רגיש שלא נהנה לראות יצור אחר סובל)
    מותר לך להמשיך להתכחש, אבל לזה שבריאותית ירקות טובים לנו יותר, לזה אי אפשר להתכחש.

    אז תהיה בריא.

  9. טיפש כמו המוסיקה שלך תקרא על ההבדל שבין הצומח לחי לפני שאתה יוצא עם סרטון כזה ולכל אותם אנשים שמגחנים עליו אני מקווה שתחוו יום אחד של שואה כמו שאותן חיות חוות כל הזמן

  10. חצי ממכם פה דבילים אחושרמוטה אז נכון שירקות ופירות הם גם חיים אולי אנחנו לא רואים או לא שומעים אותם בוכים אבל לא רק שתדעו הם מעבירים הכל בתדרים חלשים של חשמל אם אני לא טועה ועשו על זה ניסוי ואף אחד לא אמר לכם מה לעשות ומה לאכול אם הייתם רואים מה באמת קורה בחוות האלו הייתם מקבלים טראומה לחיים במקום שממשלות יגזלו כסף למלחמות או כל חרא אפשרי אחר היו משקיעים בבשר שהכינו במעבדה (זה אותו בשר עם אותו טעם כי עם הטכנולוגיה של היום יש דברים שאתם לא מודעים להם )
    ורק בגלל שהקופסא שלכם עד כדי כך אטומה ודפוקה ואתם חושבים רק על עצמכם שאתם כבר לא מבינים כלום מהחיים שלכם.

  11. בן אדם מכוער, בפנים ובחוץ, אפס ומטומטם. אין מילה אחת טובה להגיד על היצור הנלוז הזה… מפורסם סוג ז' שאף אחד לא זוכר ואף אחד לא רוצה לזכור אז הוא מנסה לעשות צחוק מנושא כל כך חשוב ומקומם כדי לקבל קצת צומי. פשוט בנאדם פתטי. מאחלת לך את כל הרע שבעולם.

  12. [Comment ID #109874 Will Be Quoted Here]

    קסטרו מכרה פעם פרווה והפסיקה.
    לא יודע לגבי מעילי עור.
    רותם סלע הפכה לטבעונית לא מזמן. אני לא עוקב אחריה, אבל נראה לי שהיא נשואה הרבה לפני. האם היית מצפה ממנה להתגרש מבעלה בעקבות השינויי? אני לא חושב. אני יודע שאני לא.

    ובכל אופן, רותם סלע היא לא האישו, ואני בטוח שהיא גם לא רוצה להיות האישו –
    האישו הוא אותם בעלי חיים חסרי אונים, שאנחנו פוגעים בהם כל כך קשה, בשביל לספק את התאוות שלנו.
    אכזריות שאין לה קץ. הסרטון של רותם סלע וויגן-פרינדלי חושף רק פן אחד, עצוב מאוד, של אותה אכזריות.
    בבקשה, קחו את זה בחשבון, ועשו את השינויי הדרוש. לא כי אני/אנחנו/רותם-סלע ביקשה – כי אתם לא רוצים להיות אכזריים במידה קיצונית וללא סיבה.

  13. 70% מהגידולים הצמחיים בעולם נאכלים ע"י חיות משק, אבל נעזוב את הנתונים היבשים…
    האם נראה לך שצמח יכול להרגיש כאב, איזו מטרה זה משרת אותו בברירה הטבעית אם הוא לא יכול לזוז ולא יכול לעשות עם זה כלום?
    האם לצמחים יש תודעה, היכן היא נמצאת אם אין לו תאי עצב או מוח?

    הסרטון הזה הוא יותר מטופש מהשירים הלאומנים הפרו פאשיסטים שעלו לפניכן, עדיף שתחזור לשעשע ילדים משועממים מאשר להאכיל בשטויות עוד אוכלי בשר.

    אם בא לך למצוא צידוק לאכילת סטייקים, אל תתקוף איפה שאין לך מושג, פשוט תגיד שאתה עושה את זה כי זה טעים לך ונוח לך. לא בגלל שלצמחים כואב, כי אם היה אכפת לך מהם לא היית מעודד צרכנות שהורסת את הסביבה, לא הייתה מעודד אכילת בשר שאחראית גם היא להרס הסביבה ולמותם של רוב הגידולים הצמחיים. תחשוב שוב לפני שאתה מאשים בצביעות.

  14. אמ….הוא לא דקר פעם מישהו בקטטה ? , כי אם כן אני לא מתפלאת מאנשים שדוקרים חיות אבל מרחמים על אגוזים וירקות……….

  15. כמה שפל ! כמה טיפש ! כמה אומללות ! במקום להרים פתקיות שבהן רשום פעם אחר פעם אני בעד רצח של חפים מפשע ! הוא מרים פתקיות הסותרות את מה שכתוב בבראשת י״ וַיֹּאמֶר אֱ-לֹהִים הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת כָּל עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ וְאֶת כָּל הָעֵץ אֲשֶׁר בּוֹ פְרִי עֵץ זֹרֵעַ זָרַע לָכֶם יִהְיֶה לְאָכְלָה״
    השם בצער רב התיר לאכול בעלי חיים כי יצר האדם רע מנעוריו
    לכן הגיע מבול לכן יש את קברות התאווה לכן אני מתביישת שיש בנייני מעודדי רצח כמו יואב ! גועל נפש ! בא לי להקיא !! להוקיע אותו מהחברה !!

  16. הראפר מתגלהע בשיא העליבות הפנימית והחיצונית. ממה הוא ככ מאויים? כשאשמע שהפרי והירק גועים בבכי. צועקים צעקות מסמרי שיער. מנסים לנשום ולהחלץ אטה אוזן להקשיב לשטויות שלו. ניתן לנהבחין בקלות ביופי הפנימי והחיצוני של רותם לעומת העילגות , הגלמיות והכיעור הפנימי והחיצוני של מי שמתיימר להיות אמן…

  17. [Comment ID #109865 Will Be Quoted Here]

    הסרטון של רותם סלע הוא אמיתי, מראים בו עובדות אמיתיות. לבעלי חיים יש רגשות. לצמחים אין. זה שאתה לא מוצא שום חמלה כלפי יצור חי וסובל שלא יכול אפילו להגן על עצמו לא אומר שזה נכון לכולם, עובדה שעוד ועוד אנשים לא נותנים לבלוטות הטעם שלהם לקבוע להם את המצפון והמוסר.

  18. כמה אטום צריך להיות כדי להתעלם מסבלם של בעלי החיים במשקי המזון מן החי? כמה מכור לחלב פרה צריך להיות כדי להצדיק בטיעונים אווילים כל כך את אותן זוועות? כמה מנותק צריך להיות כדי להתעלם מההשלכות הסביבתיות של המזון מן החי?

    עדיין לא מאוחר מדי לומר "טעיתי", להתנתק מגישת ה- "על הזין שלי", ולהצטרף לצד החמלה והאמפטיה.

  19. מחפש במה בכוח, רק שעושה מעצמו צחוק. מצחיק זה ממש לא וממש לא חכם או אינטיליגנטי

  20. מבלי להביע את עמדתי לעניין מה כל אחד בוחר לשים בצלחת, ככה מהצד,חייב להגיד שכולכם יותר גרועים ממנו בהרבה!! מי אתם שתקללו ותירדו על אדם באופן אישי מתוך כוונה לפגוע? לקלל ולעודד אלימות – לגיטימי, להביע עמדה/דעה (ייתכן שבכלל בציניות) – לא לגיטימי. כנראה שמדובר באוסף אנשים קטנים שהדעה שלהם נשמעת יותר בסביבה לא מוכרת מאשר בסביבה המוכרת. פחים.

  21. חבל שעושים מהטבעונים בדיחה.
    הם לא עושים שום דבר רע בכך שהם לא צורכים דברים על חשבונם של בעלי חיים.

  22. גילוי נאות, רותם סלע היא ה Trophy wife של אחד ממנהלי קסטרו, בעלה מלייאן שעשה הון מחברת בגדים שמנצלת פועלים סינים שתופרים בגדים בדולר ליום. אבל זה לא החלק הכי טוב, קסטרו מוכרת בין היתר מעילי ע-ו-ר !!! אז יש לנו פה בחורה יפה שמטיפה לא לצרוך חלב אבל חיה חיי נוחות על גבי פועלים סינים (סביר שחלקם ילדים) ועור של פרות. צביעות טבעונית במיטבה, ללקק את האצבעות ממש.

  23. אם פרה בעיניו שוות ערך למלפפון… ויש אנשים שבאמת מתייחסים בצורה כזאת לחיות.. עצוב.

  24. זה אפילו לא מצחיק
    מדברים על יחס אנושי לבעליי החיים
    על כך שמפרידים עגלים מאמם שלא יונקים אפילו לא יום
    תתבייש אם זה היחס שלך בלי קשר לטבעונים

  25. איזה יצור עלוב.
    מוכיח שכמה שחשבתי עד היום שהוא מטומטם, הוא הרבה יותר מזה…

  26. [Comment ID #109848 Will Be Quoted Here]

    המשוואה פשוטה : פרה לוחכת עשב ,וקינואה מגודלת עם גללים של לאמה

  27. אין הבדל בין הסרטון הזה לבין הסרטון של רותם סלע, הסרטון של רותם סלע הוא ניגון זול על הרגשות וזה פרודיה על אותו ניגון זול על הרגשות, זה לא סרטון "תשובה", הוא עושה עבודה טובה בלהגחיך את הטבעונודניקים שלא מבינים שלא משנה מה הם יגידו – לא רוצים לחיות על סויה, תחילים וקיטניות! – פשוט לא רוצים! ומה שיפה, הם גם לא חייבים להסביר למה, למה? ככה!

  28. פחח מי אתה בכלל מי זוכר אותך בכלל הצל עלק, חתיכת עלוב ראפר מיי אס. הגיב:

    לצמחים אין מערכת עצבים, אין להם חישה, גבר ששותה חלב של תינוקות עלק, לך תחפש תחברים שלך ימסכן.

  29. מסכן, הוא כ"כ לא רלוונטי שהוא מחפש בכוח דרכים שיובילו אותו שוב לעמוד ולו לרגע באור זרקורים.
    המטרה שלו כ"כ מקדשת את האמצעים שאפילו צחוקים על בעלי החיים הכי מסכנים זה אחלה – העיקר שקצת יזכרו מי זה. רחמים עליך.

  30. כמה אידיוט הוא יכול להיות ועוד להתגאות בזה?
    שיתבייש בבורות ובשפלות שהוא הגיע אליה.
    איש טיפש!

  31. וכמה ירקות אכלה הפרה לפני שהיא הפכה לסטייק בפיתה של ה"ראפר" העלוב הזה?

    המשוואה פשוטה מאוד: אם אוכלים פחות בשר, אז גם הורגים הרבה פחות ירקות על הדרך

  32. ילד כאפות, לא מעודכן שחושב שהוא בשנות ה90. אתה לא ראפר. אתה אפס עם כובע לא מעודכן ובגדים לא מעודכנים. איפה אתה ואיפה אמינם, ג'יי זי, קניה, דרייק וכו וכו. אתה אדיוט ואין לך שום דבר רלוונטי או חכם להגיד. אפס מאופס. לך תאכל עוד סטייק ותמשיך לחשוב שאתה מגניב. אדיוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים